vaskemaskin-angst

lima87

Gift med forumet
jeg har fortalt tidligere at jeg har litt angst for vaskemaskinen...
jeg er redd den ska explodere når den går for fullt[:-]
(jeg vet jo "egntlig" at den ikke gjør det)
men så tenker jeg om dette kan være "ARVELIG"?[8|][&o][8D][&:][:o]
Jenny er livredd når vaskemaskinen står på [8|] selvom jeg lukker døren til badet, og vi sitter på stuen,- så er hun stiv som en stokk - og hun nekter å nærme seg gangen, - der hun hører vaskemaskinen høyere....

så jeg må passe på å vaske klær når hun sover[:'(]
jeg prøver jo innimellom på dagtid,- der hun er våken... prøver oxo å ta henne med inn på badet å se og ta på vaskemaskinen og fortelle at den er IKKE FARLIG! men det funker ikke[&:]

er det flere som har det sånn?
mener å huske at det var fler med vaskemaskinangst[&:] kickie?

hehe nei, hun ruspesaraen min er ikke redd! heller tvert i mot! hehe

men, tror du må vise henne mer enn du sier... feks drive en del med maskina når den går, så hun ser det osv....?

ja hva ska jeg gjøre da? holde rundt å KOSE med maskinen? [:D][8D]
nei...
jeg gir meg ikke på den der...
må nok bare stenge oss inne på badet et par omganger[:D]

og kansje la henne være med deg så hun ser du tar klær inni.... at dus krur på maskinen og at du er der inne en liten stund etter den er skrud på ?

her er snuppa redd for hårføner[8|]

være der inne så så lenge første gang og kansje øke tiden litt mer og mer etterhvert så dere kan være der inne?

ORIGINAL: vw*engel

hehe nei, hun ruspesaraen min er ikke redd! heller tvert i mot! hehe

men, tror du må vise henne mer enn du sier... feks drive en del med maskina når den går, så hun ser det osv....?

samme her.

de sluker fort opp mødrenes redsel. her har vi aldri vist noe redsel til snuppa og det syns litt for godt egentlig[&:]
men når marskina går for fullt så rister jo alt i huset. ikke noe problem her. sett deg ned sammen med henne når den går for fullt.

eller få andre som ikke er redd til å vise henne. det går nok over. men for mange vil det alltid være litt skummelt.

Back
Topp