Vaskekone

Fiona.

Glad i forumet
Augustlykke 2015

Jeg har vært en skikkelg vaskekone idag. Jeg har vasket opp nesten alt av klær til lillegutt som vi har fått brukt i tillegg til litt klær som hører oss til. Det står nå 4 smekkfulle klesstativ på verandaen til tørk. Håper det ikke begynner å regne på lenge. 

Gleder meg til i morgen eller torsdag når jeg skal legge sammen klærne å legge de i kommoden for å finne ut hva det er vi trenger. Jeg tror søren meg at jeg har det meste nå. Greit med søsken som har mange barn fra før. 

Hehe, jeg gjorde det samme for en uke siden!
Arvet masse babklær hos mamma (har ganske unge søsken), så vasket alt, sorterte etter størrelser og la det i kommoden til lillegutt. Vasket alt av sengetøy, tepper o.l. også og la i plastposer. Hadde leiligheta full av våte klær hengende haha :)
Er supert å få arve litt klær, altså! :)

Ditte gjor jeg i helga, bare jeg brukte tørketrommelen, men sååå kos og stryke og brette disse små klærna <3 vi er ferdig med alt no, å det er kansje like greit, siden han ganske sikkert vil komme ut 6-8 uke før termin.. Såå no er alt klart her hjemme <3

Charline1985 skrev:

Ditte gjor jeg i helga, bare jeg brukte tørketrommelen, men sååå kos og stryke og brette disse små klærna <3 vi er ferdig med alt no, å det er kansje like greit, siden han ganske sikkert vil komme ut 6-8 uke før termin.. Såå no er alt klart her hjemme <3

Ja det er greit å bli ferdig med det. Hvorfor vil han komme for tidlig da? Skal dere ha planlagt KS eller noe? 

jeg har en sykdom som gjør at jeg må gå på sterkemedisiner men jeg kan ikke gå på dem når han ligger i magen, å no har jeg blitt ganske syk og trenger dem snart, så om jeg ikke klare og sablisere det så må han ut om litt ...

Uff da, Charline :( Håper du kommer deg og at lille gutt kan bli inne i magen litt til....

Og så flinke dere er da!! Vi har ikke et eneste plagg enda engang... Så denne lille gutten kan ikke komme et sekund for tidlig :p

Back
Topp