Vaskekluter

HennieL

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Rart spørsmål kanskje, men er litt usikker på hvilken type vaskekluter som er best for baby hud, er også usikker på hvor mange som kan være greit å ha. Har lest alt i fra 5 til 20.
Har dere erfaringer, tips og råd å komme med?
 
Har babykluter fra Turiform, sparkjøp og princess. Alle er gode (både frottékluter og glatte kluter) :) har en hel haug liggende (sikkert 30 stk eller mer), så slipper jeg å stresse med å vaske :)
 
Kjøpte en del på IKEA, men har ikke testa dem ut enda :p sist kjøpte vi fra sparkjøp. Jeg ville heller hatt 20 stk enn 5 :)
 
Kjøpte tre pakker hos Princess. 30 kr for en pakke med fem stk. Gode og freshe frottekluter. Du finner de HER :)
 
Har også brukt de 5 pakkene fra kid, og er kjempe fornøyd :happy:

Vi hadde vel mellom 10 og 20 og synes det passet fint, da rekker man å vaske uten å bli fri for kluter :happy:
 
Rart spørsmål kanskje, men er litt usikker på hvilken type vaskekluter som er best for baby hud, er også usikker på hvor mange som kan være greit å ha. Har lest alt i fra 5 til 20.
Har dere erfaringer, tips og råd å komme med?
Kjøpte fra KID sist, fornøyd med dem :happy: hadde vel rundt 15 tror jeg!
 
Enig med KID og prinsess :) me begynte med 6, men auka fort til opptog 20. Du kan tenka at du ikkje får satt på 60 grader kvar dag og at ein bruka gjerne eit par- tre stykk om dagen... alt etter som kva du bruka dei til ;) fint å ønska seg i gave óg:D
 
Spørs hva det skal brukes til. Når det er vasking av tissen og rumpa så bruker vi tørre engangskluter som vi gjør bløte og så bruker vi babyolje. Er det ansiktet eller fingrene så bruker vi våtservietter:)
 
Har sikkert over 60 stk til 2 bleieunger og går aldri tom (får straks bleieunge nr 3). Gammelt sengetøy/pysjamaser osv river i biter og syr sammen på vranga. Veldig fort gjort og bra for huden! Tørre stellekluter eller våtservietter på farten.
 
Back
Topp