Vaskekluter

Bruker18tr

Flørter med forumet
Hvor kjøper dere sånne myke Vaskekluter til baby? ☺️Kjøpte noen på Kid, men syntes de var litt små (22x22cm).

Jeg kjøper ingen egne kluter til babyen. Ser ikke poenget! Dersom klutene jeg vasker meg selv og de andre barna er bra nok for oss, så er de vel bra nok for babyen også?!!

Kid, princess, jysk.. Har litt fra overalt. Kluter som jeg selv har brukt til ansiktet- myke. Kommer til å kjøpe noen fler slik at baby har sine egne. Men usikker på str akk nå :)

kjøpt 2 10 pack fra ikea sån at vi har noen, men tror jeg kommet til å bruke vanlige kluter også, det har vi allerede masse av.

Vi brukte de man får kjøpt på princess til lillemann, myke og fine, men er ikke spesielt store.

Bruker nok slike de har på kid og Princess , var de jeg hadde til storesøster ihvertfall :)

Bruker de små fra Princess, syns de er kjekke når de er helt små.

Jeg liker best små gas-kluter, slike glatte tynne som blir ruglete når du vasker dem. Liker ikke så godt vanlige tykke eller større vaskekluter til baby.

Vi kjøpte på princess i går når det var salg. Jeg synes de var små, fant noen andre. Men samboeren ville ha de som jeg synes var små. Så da ble det de da

Vi har noen av de små syntetiske, noen fra Ikea og en mengde sånne som man kjøper rundtom, som er krøllet sammen til figurer og tørket, som utvider seg når de kommer i vann. Storesøster synes de er SÅÅÅ stas. Tipper kanskje vi kjøper noen til av de små syntetiske bare, resten har vi nok av. Til bleieskift bruker vi sånne tørrservietter som vi fukter med vann og evt litt olje, så er bare til bading og evt ansiktsvask vi bruker vaskekluter nå. Har også våtservietter på kjøkkenet til å tørke av etter mating og slikt ;)

Back
Topp