Vaskehjelp

LinnSB*

Forumet er livet
hjemme har du det?

Nei, eg ER vaskehjelp heime......

Nei, men herregud jeg skulle hatt det [8D]

Svigers har.. *missunnlig*

I wish!!

ORIGINAL: petrinesnuppa

I could kill 4 one!!!

Her er nemlig jeg vaskehjelp å jeg er DRIIIIIIIIIIITLEI!

Signerer denne[:D][;)]

skal leie ei nå. hadde vært greit med hjelp til vask av bad (2 stk) og alle gulv hver 14 dag
iallefall nå som jeg er i så skrall form

ORIGINAL: LinnSB*

skal leie ei nå. hadde vært greit med hjelp til vask av bad (2 stk) og alle gulv hver 14 dag
iallefall nå som jeg er i så skrall form

Høres ut som en kjempe ide! Har vurdert og kidnappe svigers sine til tider [8D][:D]

Kjenner selv nå hvor tungt alt er og sambo er ikek akkurat den flinkeste til og vaske så skulle ønske jeg kunne få litt hjelp ja.

Jeg vil ha...!! Jeg vil ha... men finner jo ingen i nerheten!!![:@]

Vi har det hver 14 dag. Vi ser på det som att vi har kjøpt oss litt mer tid med barna - og det er utrolig godt :) I tillegg er ingen av oss spesiellt glade i husarbeid, så det er vel de best anvendte pengene vi har brukt på lenge :)

jeg hadde... før jeg flyttet for et år siden... har ikke fått skaffet ny, men det kommer!

ORIGINAL: aprikos1

Vi har det hver 14 dag. Vi ser på det som att vi har kjøpt oss litt mer tid med barna - og det er utrolig godt :) I tillegg er ingen av oss spesiellt glade i husarbeid, så det er vel de best anvendte pengene vi har brukt på lenge :)

hvor mye betaler dere?

ORIGINAL: aprikos1

140 kr/time

hun jeg snakket med istad skulle ha 120 kr timen

Det er "vitt". Kunne velge å betale 125 kr/timen - men da var det bare golv vasking og støvtørking. Nå er hun her 3 timer og står på som bare det hele tiden. Flytter sofaer, banker tepper, vasker "over alt". Blir det tid til overs kan vi skrive liste med hva vi vil hun skal prioritere f.eks : vinduer, inni kjøkkenskap, klesvask, oppvask etc. Hun har vaska for svigerforeldrene mine i mange år, så vet hun er 100 % til å stole på. Kunne fått ei billigere hvis vi ville sikkert. I allefall kjempefornøyde - og som sagt vel anvendte penger [:)]

Jepp, det har jeg! Annen hver lørdag! Det er bare SÅÅÅÅ herlig! Rent hus, mens vår lille familie går på kafe og kozer oss[:)][:)][:)]

Kunne ikke klart meg ute! Hun er super! Gullverdt!

[:)]

ORIGINAL: Ivara

Nei. Men skulle GJERNE hatt det [:D]

*vente på å bli rik*

Back
Topp