Vaskehjelp

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Til dere som har vaskehjelp og permisjon, er dere hjemme når vaskehjelpen kommer. Vaskehjelpen vår kommer 7:30 til 11:30 og det er ikke så mye å gjør så tidlig på morgen med en liten baby :) Synes det er kleint å være hjemme når hun er her :p

Varierer om jeg er hjemme eller ikke men ja det er sikkelig kleint å være hjemme når hun kommer

Ja vet liksom ikke helt hvor en skal gjøre av seg. Og når hun først er her vil jeg ha vasket alle rom :p Jeg får vel bare høre med henne va hun synes, så får jeg evt flytte meg mellom etasjene :)

Nå som jeg er sykmld så er det oftere og oftere at jeg er hjemme når hun kommer. Regner med det blir likt når frøkna kommer til verden også.
Her oppholder jeg meg i den etg hun ikke er i, også sier hun ifra når hun er ferdig der ;) grei avtale

Nå som jeg er sykmld så er det oftere og oftere at jeg er hjemme når hun kommer. Regner med det blir likt når frøkna kommer til verden også.
Her oppholder jeg meg i den etg hun ikke er i, også sier hun ifra når hun er ferdig der ;) grei avtale
Lurt :) Ser for meg at jeg kommer til å gjøre det samme :)

Jeg synes det ble så rart å være hjemmme og orket ikke å stresse ut de morgenene hun kom. Så sa henne opp da minsten var 2 måneder.

Back
Topp