Vaskehjelp.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Dere som har vaskehjelp, hva betaler dere i timen?

Vi har gjennom firma, storfornøyd. 500kr timen+moms.

Dyrt ja, men vel verdt pengene. Rekker rett og slett ikke over alt med enebolig på nesten 300kvd og en aktiv hverdag.

150kr timen. Privat. Tok oss litt tid å finne riktig person da, som både var nøye og rask.

Hvor finner man disse vaskehjelpene? Leiter etter en ålreit vaskehjelp. Detter stadig ned anbud i postkassa fra polakker men er litt skeptisk..

Hvor finner man disse vaskehjelpene? Leiter etter en ålreit vaskehjelp. Detter stadig ned anbud i postkassa fra polakker men er litt skeptisk..

Tja, privat vet jeg ikke. Er vel gjennom bekjente og annonser i avis gjerne.
For oss var det ikke aktuelt med annet enn firma så fikk jeg tips om et og sendte mail;)

betalte 600-1000 kr pr gang, en gang i uken, men det var så slett arbeid, mye såpelukt men lite reint, så sa ho opp etter en mnd tid. Har fremdeles ikke funnet ny som gjør bra nok arbeid :/

hadde en som ei venninne brukte. ho fikk 120kr timen tror jeg det var ble 400kr gangen hvertfall.
Ho var polakk var noen småting jeg ikke var fornøyd med, men helt greit, ho vaska 2ganger i mnd :) vet ikke om jeg hadde stolt på de lappene i posten ;)

Jeg jobbet selv som vaskehjelp for naboer da jeg var 15-16 år, og nå tenker jeg å spørre ei i nabolaget. Hun ønsker å jobbe og tjene penger. Tenkte å betale henne 150 kr timen. To timer hver torsdag eller fredag etter skoletid.

750kr ink mva for 4 tima. Kjeme annakvar veka. Fant ho via jungeltelegrafen :p
Veit ho vaske rundt i heile kommunen og har godt rykte på seg.
Ho kjeme frå Litauen. Bur rett i nærtheten av oss :)

Back
Topp