Vaskehjelp

Fab4

Elsker forumet
VIP
Noen som har vaskehjelp?
Hvor stor er boligen din? Hva betaler du, og hvor lang tid bruker de?

Jeg har vaskehjelp:)
3 timer hver tirsdag og betaler 1500,- i måneden:)
Huset er 260 kvm.

Vi har vaskehjelp. Huset er på 140 kvm over to etasjer med et bad i hver etasje. Vi bruker et firma med flere avsatte, så det varierer hvem som kommer og hvor mange de er. Det varierer også hvor lang tid de bruker og derav også hvor dyrt det blir. Noen bruker to og andre fire (!) timer. Vi betaler ca 380 timen og det blir fort dyrt. Har en periode uten nå for å se hvordan det er å være uten. Jeg er klar over at det er en enorm luksus...

Vi betaler 200 kr timen + moms. De vasker i 3 timer, 2 bad,3 soverom, trapper,kjøkken,loftstue,stue,og innganger.

Har hatt vaskehjelp en gang før jul - leier inn firma som tar 1250 for 4 timer vasking - da kommer de to damer og vasker i to timer - og har med seg alt de trenger av utstyr... Og de vasker uten problemer 200 kvm på den tiden...

Hvor får jeg tak i en sånn en? Har flyttet fra 47 m2 til hus med tre etasjer og tre bad og orker rett og slett ikke. Ja latskapen har tatt meg. 1500 var jo ikke så ille.

Hver fredag. 500 kr pr gang. 50 kr ekstra hbis ho bretter klær.
ca. 150 kvm.
Tok ikke alle etasjer/rom :-)

Jeg har. Bruker ca 3 timer hver gang og betaler 500 kr gangen.
Da rekker hun ikke over hele huset. Men det er noen ting som tas fast hver uke, som alle bad kjøkken gang etc. Og så tar hun andre ting innimellom som vaskeromnmet og spisestua etc

Jeg har lyst å gjøre det hvitt. Er det lettest å bruke byrå da? Eller blir det unødig dyrt?

Back
Topp