Haha, ja det har du rett i;-)Haha!! Hadde vært flott å ha flere. Så kunne jeg hatt støv på en av de![]()
Spørs hvilken av hjernene som har.overtaket da.men.;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det har du rett i;-)Haha!! Hadde vært flott å ha flere. Så kunne jeg hatt støv på en av de![]()
Så heldig du erJele leiligheten hver 14. Dag - gratis - av mormor
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er kraftig underbetalt ja!! Men de som vasker bruker som regel å si prisen selv, det er det værsteÆsj, da snakker man voldsomt underbetalt. Eller det kommer ann på str av bolig og hva de gjør/vasker. Søsteren min betaler 120kr timen til ei som vasker svart. Hun finner ingen som vil vaske hvitt..
Veldig billig! Men det sitter litt i stoltheten min å be noen andre vaske husetwhaaaaat ??:O DET var billig det!! Da hdde jeg håppet på
![]()
Nei, var ikke mye. De regner sikkert med tips om de er utenlandsk da? Det som er vanlig i utlandet.Det er kraftig underbetalt ja!! Men de som vasker bruker som regel å si prisen selv, det er det værstehadde aldri tatt så lite selv for å vaske hos andre..
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det anet jeg egentlig ikke om de gjørNei, var ikke mye. De regner sikkert med tips om de er utenlandsk da? Det som er vanlig i utlandet.
Hehe, den stoltheten hadde jeg solgt for den prisenVeldig billig! Men det sitter litt i stoltheten min å be noen andre vaske husetaner ikke hvorfor
Haha, ja du sier noe der!Hehe, den stoltheten hadde jeg solgt for den prisen![]()
Er ofte slikHaha, ja du sier noe der!har også sakt siden jeg fikk snuppa at jeg vil ha liitt vaskehjelp av og til.. Men det er aldri komt lengre enn munnen min
det tror je rett og slett er helt uforeneligDa har du ihvertfall bedre muligheter til å holde det ajour
Jeg har desverre støv på hjernen...passer dårlig sammen med fulltid turnusjobb, 3 barn og hus på 260 kvm
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Samme str her, og den biten tar ikke mange min å vaskeJa det skulle man hatt
*Drømme*
Men liten vits på tre soverom, kjøkken, bad og stue ;-)
Er ikke så stort her ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Haha,ja da hadde saken.vært en.annenSamme str her, og den biten tar ikke mange min å vaskeMen det som er verst er å rydde! Hadde de gjort det og vaska alt av klær, så skulle jeg vurdert det
![]()
Bruker du et vaskebyrå eller en privatperson?Jeg har hver fredag!
120kr timen,3 timer i uken
Absolutt verdt hver en krone!
Sent from my iPhone using Tapatalk
PrivatpersonBruker du et vaskebyrå eller en privatperson?
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app