Vaskehjelp..

Æsj, da snakker man voldsomt underbetalt. Eller det kommer ann på str av bolig og hva de gjør/vasker. Søsteren min betaler 120kr timen til ei som vasker svart. Hun finner ingen som vil vaske hvitt..
Det er kraftig underbetalt ja!! Men de som vasker bruker som regel å si prisen selv, det er det værste:o hadde aldri tatt så lite selv for å vaske hos andre..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er kraftig underbetalt ja!! Men de som vasker bruker som regel å si prisen selv, det er det værste:o hadde aldri tatt så lite selv for å vaske hos andre..

Nei, var ikke mye. De regner sikkert med tips om de er utenlandsk da? Det som er vanlig i utlandet.

Nei, var ikke mye. De regner sikkert med tips om de er utenlandsk da? Det som er vanlig i utlandet.
Det anet jeg egentlig ikke om de gjør:o godt mulig, de fleste er fra thailand:)

Hehe, den stoltheten hadde jeg solgt for den prisen ;)
Haha, ja du sier noe der!:p har også sakt siden jeg fikk snuppa at jeg vil ha liitt vaskehjelp av og til.. Men det er aldri komt lengre enn munnen min:p

Da har du ihvertfall bedre muligheter til å holde det ajour:p
Jeg har desverre støv på hjernen...:rolleyes: passer dårlig sammen med fulltid turnusjobb, 3 barn og hus på 260 kvm:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
det tror je rett og slett er helt uforenelig :p

Ja det skulle man hatt :-)
*Drømme*

Men liten vits på tre soverom, kjøkken, bad og stue ;-)
Er ikke så stort her ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Samme str her, og den biten tar ikke mange min å vaske :) Men det som er verst er å rydde! Hadde de gjort det og vaska alt av klær, så skulle jeg vurdert det ;)

Vi drømmer også om vaskehjelp :D Har tenkt å spørre naboene om vi kan låne deres i blant :)

Jeg har hver fredag! ;)
120kr timen,3 timer i uken :)
Absolutt verdt hver en krone! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp