Vaskedag..

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 31228
  • Opprettet Opprettet
S

Slettet medlem 31228

Guest
...Ja, i dag er det vaskedag her hjemme. Jeg drøyer og drøyer, men jeg må vel bare sette i gang. Kjenner meg litt lat i dag..[:'(]
Greit å ta vaskedagen på torsdagene, for på fredag er det jo helg, og da skal vi bare slappe av og ikke drive på med vasking [:)]

Tenker akkurat som deg! Torsdag er vaskedag for helgen skal nytest [:)] nå skal jeg prøve å få lille til å sove så er det bare å henge i. Pyton, men deilig når man er ferdig [:)]

ORIGINAL: Renesmee

Så flink du er! Jeg tenker som deg at torsdag er en fin dag å få unna "skiten" på!

I dag har jeg trillet med hundene i en time slik at lillegutt skulle sovne, deretter var det oppvask, bake klippekrans, støvsuge , vaske klær og vaske gulv. Nå er det strøkent her bortsett fra at jeg må ta oppvasken en gang til før jeg begynner på middagen (puh, slitsomt å ikke ha oppvaskmaskin!!!!)

Men åh så deilig å få unnagjort slik at det ser ut her! Og etterpå skal jeg kooose meg med klippekrans [:)]

Kjipt å ikke ha oppvaskmaskin...
Det hørtes fantstisk godt ut med klippekrans[:)]

Herregud så flinke dere er ! [:D]

Jeg sliter med å få tid til å gjøre noe som helst jeg.. Føler det eneste jeg gjør er å holde på med snuppa, vaske og koke de j*vla flaskene og sette på ei vaskemaskin i ny og ne.. Tror ikke jeg har TATT på støvsugeren på nesten to uker!
Er ikke alltid like lett å være aleine, det er ikke nok tid eller nok armer til å få til alt som skal gjøres..! [8|]

så flink du er[:D]
hos meg er vaske dag på søndager[8D] prøver på værtfall kommer ann på om jeg er lat den dagen eller ikke.. men vist jeg ikke årker så tar jo samboeren det da, men jeg synes synd på han da og da må jeg nesten hjelpe han.. går fort å blir ikke helt utslitt av det..og da får vi gjør mere enn å bare vaske på søndagen[:D]

ORIGINAL: jabuka

så flink du er[:D]
hos meg er vaske dag på søndager[8D] prøver på værtfall kommer ann på om jeg er lat den dagen eller ikke.. men vist jeg ikke årker så tar jo samboeren det da, men jeg synes synd på han da og da må jeg nesten hjelpe han.. går fort å blir ikke helt utslitt av det..og da får vi gjør mere enn å bare vaske på søndagen[:D]

Denne gangen vasket jeg alene, og det er skjelden jeg gjør det. Sambo og jeg deler likt på husarbeid, så han vasker og rydder like mye som meg, og tar seg av barna. Men det ble bare meg i går, for han jobbet dobbelt i går, og da føler jeg liksom ikke for å presse på han noe husvask i tillegg. Så jeg overrasket han med nyvasket hus i går fra sin kjære. Hihi.. han hadde ikke forventet det i det hele tatt. Han så for seg at vi skulle vaske i dag[:D]

ORIGINAL: Chiapjusk

Herregud så flinke dere er ! [:D]

Jeg sliter med å få tid til å gjøre noe som helst jeg.. Føler det eneste jeg gjør er å holde på med snuppa, vaske og koke de j*vla flaskene og sette på ei vaskemaskin i ny og ne.. Tror ikke jeg har TATT på støvsugeren på nesten to uker!
Er ikke alltid like lett å være aleine, det er ikke nok tid eller nok armer til å få til alt som skal gjøres..! [8|]

Hehe.. gjør det du klarer, ikke noe mer[;)]
Her var jeg klar for ny helgevask 5 dager etter fødselen[:D] (jeg var dog ikke like engasjert i vaskingen som jeg bruker å være,da..)

Med tre unger, katt og eldstejente som spiller fotball og trener på kunstgressbane hver uke og har 1-3 turer i stallen hver uke burde vi ha vaskedag hver dag. Utrolig lite motiverende å vaske når det er like møkkete bare timer etterpå... Støvsugeren er min beste venn, den får kjørt seg flere ganger daglig! Tenkte å vaske trappen og støvsuge resten av huset i dag, så er det rent ihvertfall i noen minutter før horde1 (eldstejente) og horde2 (toåring) kommer hjem igjen. Ønsker meg en vaskehkelp som kan bo her og gjøre rent hele tiden...

ORIGINAL: Renesmee

Så flink du er! Jeg tenker som deg at torsdag er en fin dag å få unna "skiten" på!

I dag har jeg trillet med hundene i en time slik at lillegutt skulle sovne, deretter var det oppvask, bake klippekrans, støvsuge , vaske klær og vaske gulv. Nå er det strøkent her bortsett fra at jeg må ta oppvasken en gang til før jeg begynner på middagen (puh, slitsomt å ikke ha oppvaskmaskin!!!!)

Men åh så deilig å få unnagjort slik at det ser ut her! Og etterpå skal jeg kooose meg med klippekrans [:)]

Så flinke dere er!!! Jeg får ikke tid til noe. Lillegutt sover så lite. Jeg prøver enda å få spist frokost[8D]

ORIGINAL: babyz

da er min vaskedag over[:D][:D][:D]
måtte bare skryte litt jeg og[:D]

Så flink du er[:D]

Kanskje jeg har støv på hjernen, men har dere bare en vaske dag i uken?
Jeg støvsuger hver dag, vasker over gulvene annen hverdag, tar vel i vakekluten hverdag for og vaske litt her og der. Hater rot og ikke føle at det er rent.

ORIGINAL: Veni vidi vici

Kanskje jeg har støv på hjernen, men har dere bare en vaske dag i uken?
Jeg støvsuger hver dag, vasker over gulvene annen hverdag, tar vel i vakekluten hverdag for og vaske litt her og der. Hater rot og ikke føle at det er rent.

Ja, vi støvsuger flere ganger i uken, og jeg små tørker litt her og der, men hovedvaskedagen, type kryp etter listene og tørke støv, skifte på sengene osv. er en gang i uken[:)] Liker ikke å ha rot rundt meg, så det blir små rydding gjennom hele uken her[:)]

Back
Topp