Vaske ulltøy!

Oktoberglede25

Betatt av forumet
Hei.. Fått en del ullbodyer og ulltøy til lille frøkna.. Skal det bare vaskes med milo (den flytende), man skal ikke ta pulver i maskinen da??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker kun milo til ull ja (evt den fra nøstebarn) ikkeno anna :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker også kun Milo. Har prøvd den uten parfyme til alt babytøyet. Ellers liker jeg den vanlige best til vårt eget ulltøy.


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Jeg blir også å bruke milo, men lurer på om man skal være litt ekstra sparsommelig på miloen til de nyfødte? :-0


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist eg handla så sammenligna eg Milo og Shiny for ull. Shiny e svanemrka, da va ikkje Milo...mildare lukt og i Shiny, så valgte den ;)
 
Bruker den parfymefrie milo:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mamma fortalte for litt siden at hun hadde lest test om Milo og at det ikke var noe bedre enn vanlig vaskepulver. Så her har jeg vasket alt av babytøy med blenda sensitive.
 
Mamma fortalte for litt siden at hun hadde lest test om Milo og at det ikke var noe bedre enn vanlig vaskepulver. Så her har jeg vasket alt av babytøy med blenda sensitive.
Nye tester seie vel at du kan bruka vanlig OMO eller lignande på ull ja. Får meg berre ikkje t å gjera da, har jo blitt printa inn i alle år at "ulla mi har det best med Milo" :p
 
Takk for svar! Vil ikke ødelegge alt det fine ulltøyet! Da er det altså milo uten vaskepulver som gjelder.. Skal man ta litt mindre milo enn anbefalt?

Hva vasker dere tøyet på? Grader? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for svar! Vil ikke ødelegge alt det fine ulltøyet! Da er det altså milo uten vaskepulver som gjelder.. Skal man ta litt mindre milo enn anbefalt?

Hva vasker dere tøyet på? Grader? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Vaske på ullprogram og 40 grader med vanlig mengde såpa.
Eg bruke som sagt tidligare Shiny sin ullvask + bittelitt Shiny skyllemiddel. :)
 
Hei.. Fått en del ullbodyer og ulltøy til lille frøkna.. Skal det bare vaskes med milo (den flytende), man skal ikke ta pulver i maskinen da??


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for svar! Vil ikke ødelegge alt det fine ulltøyet! Da er det altså milo uten vaskepulver som gjelder.. Skal man ta litt mindre milo enn anbefalt?

Hva vasker dere tøyet på? Grader? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt eget ullvaskemiddel hos Nøstebarn. Milo er visstnok ikke det beste :p

Jeg vasker på ullprogram 30 grader i maskin eller for hånd. :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp