Vaske ting&tang

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
I dag kløøøør jeg etter å forberede babyting. Hvis man vasker ting klart nå,og legger dem i poser og inni skap (ikke loft/kjeller,i leiligheten), må man vaske det igjen før mini kommer da?

Har så lyst til å ordne småting,men er jo ikke vits å vaske mange ganger ;-) he he...

Jeg har vasket noen klær nå, og lagt dem i en boks med lokk som vi har på soverommet.
Vil tro at det kan bli litt innestengt/plast lukt på dem om noen måneder, så jeg ser det litt an om jeg vasker dem en gang til eller ikke.
Må uansett vaske de nye klærne før bruk i mai/juni.
Så jeg kommer sikert til å vaske det en gang til :p

Gleder meg også til å begynne med det, men vi skal flytte inn i eget hus i mars så tenker vi drøyer til alt er på stell der :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

jeg gleder meg å, jeg har samlet alt strikketøyet jeg har laget i en ny palstboks jeg har kjøpt i anledning. Lurte litt på å legge sånn duft pose med urter oppi... lavendel eller no.....

Jeg klarte ikke å motstå,så vasket en del ting ;-) Får finne på en hygienisk oppbevaring så kanskje jeg ikke trenger å vaske alt om på nytt. Herreli,hvordan skal det gå å vente i 22 uker til på snoopyen i magen?!? :-)

Jeg klarte ikke å motstå,så vasket en del ting ;-) Får finne på en hygienisk oppbevaring så kanskje jeg ikke trenger å vaske alt om på nytt. Herreli,hvordan skal det gå å vente i 22 uker til på snoopyen i magen?!? :)
Kjøp en slik plastboks med lokk, da er det hvertfall rent, kan lukte litt plast, men det kan fikses ved å legge i en slik duftpose som Gizom nevner ;)

Huff ja det er veldig lenge enda og vente på nurket.
Jeg kunne ikke vært mer klar til å gå ut og trille vogna jeg nå :p

Jeg ooog er så klar for å hilse på!!! Samtidig ikke helt da,men jo, gleder meg enormt :-)

Heeelt enig,kjøpte vogn i går.. Vil gjerne trille den nå :)

Heeelt enig,kjøpte vogn i går.. Vil gjerne trille den nå :)

Ja,jeg trilla litt på vogna her inne etter å ha vaska den i går (kjøpte brukt,og vasker alt veeeldig nøye pga det). Tror mannen syns jeg var smågal,men ser på ham at han gleder seg til å trille sjøl ;-)

Ja,jeg trilla litt på vogna her inne etter å ha vaska den i går (kjøpte brukt,og vasker alt veeeldig nøye pga det). Tror mannen syns jeg var smågal,men ser på ham at han gleder seg til å trille sjøl ;-)
Hihi.
Eldste gutten her på 15 bare rista på hodet av meg på fredag når han kom hjem fra skolen.
Lurte på hvorfor jeg hadde funnet frem vogna og greier.
Jeg svarte at den måtte opp nå uansett siden de skal legge gulvet osv i kjelleren bla bla bla.... Da bryter mannen inn og sier: "Kan du ikke bare innrømme at du gleder deg da" :D
Så ja JEG GLEDER MEG!
Hihihi
Har veldig lyst å få kjøpt den stellekommoden snart så jeg kan legge klar ting i den også....... :dance018

Ha,jeg tenker det går greit så lenge man har det en noenlunde tett og luktfri plass.

Tror eg ville vasket det enda en gang om det er mange mnd siden sist vask - men gjør jo ikke noe om det blir vasket en ekstra gang om det er nytt da - så er du sikker på alt tull fra produksjonen er vekke :)

Back
Topp