Vaske teddybjørnen..

Bruker265hil

Første møte med forumet
Heisann!

Noen tips til hvordan vaske en skitten teddybjørn(som bare MÅ være med mini overalt!) forsøkte med å bare vaske den utenpå med en fuktig klut, men den ble ikke helt ren, og den luktet surt etter den tørket helt... :(  Kan jeg ha den i maskinen tro?

Kjekt om du vet hva den inneholder før du tester, men jeg fant faktisk ut at jeg bare MÅTTE slenge den i maskinen etterhvert og her gikk det heldigvis kjempefint! Litt flaks hadde jeg, for det viste seg i ettertid at føttene var fylt med sånne små kuler (som jeg hater og ikke vil ha i ungenes kosedyr), men sømmene holdt heldigvis. Om du er redd for det samme, vil jeg anbefale å putte teddyen i en vaskepose for å skåne vaskemaskina. 

Teddyen her ble kjempefin og så helt ny ut etter vask!

jeg vasker bamsen til småtten på hurtigvask på dagtid når han er våken.. den er fuktig men ikke våt når den er ferdig , så han får den med engang :)

har bamser i vaskemaskina på 30.

har bamser i vaskemaskina på 30.

vasker bamser med vatt og kuler i marskina på 40 grader, men putter de alltid i vaskepose.

Jeg putta nettopp 2 bamser i maskinen på 60grader. Om jeg ikke husker helt feil så har jeg gjort det før og det har gått bra. De må vaskes og helst i litt varmt vann for det er bæsj på de :-/

Back
Topp