vaske råd...

jas

Forumet er livet
Dumme lille meg kommer med et teit spørsmål...
Hvordan vasker dere babyklær??
Hvor mange grader? vaskemiddel?Tøymykner??
Hvordan farger går sammen og ikke??

Dere må svare fort, for jeg skal sette på en maskin NÅ!!

Heia[:)]EG e ikkje ekspert på babyklær men eg vaskte lyse og pastell farga klær i sammen,på 40 grade,hadde uparfymert vakemiddel og tøymykner..

De fleste klær vaskes på 40 grader - se på vaskeanvisningen!
Bruk vaskemiddel og tøymykner uten optiske fibrer eller fargestoffer.

Hei, jeg vasker alt baby tøyet alene(uten vårt tøy) den første gangen, på 40 & 60 grader. Bruker også bare milde vaskemidler og skyllemidler uten parfyme anbefalt av astma og allergi forbundet.. good luck!

ok, da har jeg satt på en maskin..
Føler meg helt grønn når det gjelder dette..
Men, blir vel mester om noen mnd [;)]

vaska dej på dej gradene d sto på kleda dej sko vakast i [8|][:D]
lykke til me kles vaskinga!!! ej synst d e so kjekt å vaske baby klede [:D][:D]

Jeg vasker det likens som med andre klær... [:D]

Vasker med gradene som står på og så bruker jeg skyllemiddel uten parfyme :)

Var usikker jeg og..hihi

Bra vi er fler så alle spm dukker opp her

Klems

Vasker på grader som står anvist, men uten skyllemiddel. Vil ha minst mulig kusntig mot den sarte huden. Vasker fortsatt uten skyllemiddel til sønnen min på 3.

hmm 2gang..du sier noe der. Er vel bare en sånn tulleting vi mennesker har lagt oss til det skyllemiddelet. Jeg personlig MÅ ha det da jeg klør av stivt stoff....

Og så er det å begrense vaskemiddel og. Var fæl til helle på før men har jo sett og lært att er ikke mye som skal til

Jeg vet ikke hvor viktig det er. Men sønnen min har aldri hatt noen form for utslett, eller alergi. Og nå savner jeg ikke skyllemiddel selv lenger heller. Det er nok en vanesak!

Jeg vasker alt babytøyet for seg-og kommer til å ha en egen skittentøyskurv til babyklær. Dette vaskes med Neutral vaskepulver + tøymykner. Jeg vasker alt på 60 grader, tenk på all gulpe og tisseflekker som vil komme på tøyet da-det blir ikke rent med bare 40 grader.

Back
Topp