Vaske og ryddedilla?

Dessverre... Vi er midt i oppussing som har tatt mye lengre tid enn planlagt.... Derfor er hele huset et stort kaos! Vi har fått inn en del babyutstyr nå, men når man nesten bare har kjøkken og soverom å oppholde seg på, så er det kaos hvor enn jeg er og da frister det liksom ikke begynne å vaske og rydde noen steder :(

Håper snekkerne blir ferdig denne uka slik at vi kan male ferdig og få ting på plass til den lille kommer..
 
Mjaa litt her og litt der:happy: vært regn her de siste dagene så temperaturen er til å overleve. Senere neste uke skal jo temperaturen stige igjen her på Vestlandet så da blir det nok ikke mye arbeid :cool:

Vi startet allerede med å sperre kattene ute fra både barnerom og vårt soverom for en måned siden, slik at vi slipper å tenke på de om natten. Har foreløpig en eske oppi vuggen og legger et par ting oppi lekegrinden om natten for å unngå at de bruker de som seng. Håper at når ungen komme så forstår de til slutt at det er hans, og ikke en seng til de :hilarious:
Har prøvd å tenke på katten her vi også. Han har ikke vært på soverommene våres siden jeg ble gravid.
Kjøpte kattenett til barnevogna for å legge over hvis vogna ikke er i bruk eller hvis babyen skal sove på verandaen i vogna. Tror likevel jeg kommer til å bruke babycall med video ved soving i vogna. Han er helt besatt av sånne lune steder å sove på:sorry:.
 
Her vaskes, ryddes og ommøbleres det for harde livet. Andre som nylig har begynt å skulle ordne og rydde både her og der?

Blant annet er roteskuffene ordnet ( og vasket) , soverommet ommøblert for å få plass til bedsidecrib ++ tilogmed huset har fått seg en utvendig vask :hilarious:

Klarer ikke. Eller hadde jeg nok gjort det :p
 
Har prøvd å tenke på katten her vi også. Han har ikke vært på soverommene våres siden jeg ble gravid.
Kjøpte kattenett til barnevogna for å legge over hvis vogna ikke er i bruk eller hvis babyen skal sove på verandaen i vogna. Tror likevel jeg kommer til å bruke babycall med video ved soving i vogna. Han er helt besatt av sånne lune steder å sove på:sorry:.

Ja kattenett til vognen blir nok handlet her også uansett dersom vi skal ha vognen ute, spesielt utenfor hoveddøren hvor andre katter også kan komme. Vi har 2 innekatter som bare har kjennskap til terrassen, så jeg kan ha vognen på terrassen og så stenge kattene inne i mellomtiden. Er uansett skummelt når en ikke vet helt hvordan de vil reagere. Lune plasser er de så absolutt glad i, så forstår godt at du tenker på det! :nailbiting:
 
Jeg har holdt på lenge allerede og har fått gjort det aller meste. Kastet utrolig mye gamle puter og klær, så vi har fylt opp fretexcontaineren flere ganger. Alle skuffer og skap er ryddet, alle rommene i huset er rene og ryddige. Alt til baby er handlet, vasket, og klart og jeg kan bare senke skuldrene og slappe av resten av ventetiden :) Kjenner at det trengs etter å ha stresset hele svangerskapet og nå som formen blir dårligere så jeg slapper av med god samvittighet :Heartred
 
Vi har renovert vaskerom,laget to nye terrasser, pusset opp garderobe bod,installert varmepumpe,byttet tepper i spisestue og stue. Jeg nå begynner med alle boder og skaper. Babyklær er ikke vasket enda fordi vi venter at malm kommode er bakk på lager :joyful: Permisjon starter snart og første kom 25 dager før termin så jeg håper at jeg er klar med alt :nailbiting:
 
Ja ryddes og ordnes her også:). Kanskje ikke helt på det nivået noen beskriver;). Loftet har blitt ryddet. Samboeren har vært med en hel henger på dynga. Fortsatt litt som gjenstår. Babyklær i alle str har blitt vasket,sykehusbag er pakket og klar. I dag er det klesskapet som blir ryddet og organisert:).
 
I hodet mitt skal jeg gjøre mye... Men jeg har bare ikke energi til å få gjort så mye i denne varmen.. Har ønska at mannen skulle gjøre det.. Han har så mange andre prosjekter at jeg må bare gi opp tror jeg.. Hvis ikke jeg får masse energi neste uke når tempen daler og regnet kommer, så må jeg vel bare tenke at det er rent nok her.. Selv om jeg gjerne skulle hatt en grundig husvask av lister, vinduer osv..
 
Back
Topp