Neida, da har du jo litt å starte med. Så kan du evt kjøpe mer om han blir mindre enn forventet.Her har vi kun tre bodyer i 50... Resten i 56... Er det kanskje litt lite? Jeg tror lille kommer til å bli lang siden både jeg og mannen var lang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, da har du jo litt å starte med. Så kan du evt kjøpe mer om han blir mindre enn forventet.Her har vi kun tre bodyer i 50... Resten i 56... Er det kanskje litt lite? Jeg tror lille kommer til å bli lang siden både jeg og mannen var lang...
Nei, men det er ganske stor forskjell på 48 og 51cm. De bruker noen uker på å vokse 3 cm.Hehe, det var ikke sånn ment, men skal ikke være gedigne ungen før 50 blir litt knapt min første var 3750g og 51 cm, helt i gjennomsnittet for gutt og han fikk ikke brukt mye i 50 Jeg tar jo fram 50 jeg og, men det er ikke mye jeg shopper av det for å si det sånn, og bare for sikkerhetsskyld
Vi har bare 2 stk, og så arver vi noen få små. Jeg tenker at det holder de første 2 dagene og blir det krise så kan mannen stikke på shoppingturHer har vi kun tre bodyer i 50... Resten i 56... Er det kanskje litt lite? Jeg tror lille kommer til å bli lang siden både jeg og mannen var lang...
Har du mulighet til å arve noe i 50? eller kjøpe brukt? for noen får brukt det noen uker, og noen får ikke brukt 50 i det hele tatt, og det er kjedelig kanskje å ha kosta på mange plagg bare for at de skal ligge ubrukt? i verstefall så får du sende nermeste familie og venner på shopping mens du ligger på føden og koser deg med nurket ;p Venter du gutt eller jente? jentene er som oftest mindre og kanskje større sjangs for å trenge 50 lengre, men det kan uansett variere mye så er vanskelig å si helt sikkert
Hei! Ville kanskje kjøpe ett par bodyer til i str 50. Jeg er 177 cm og mannen 199 cm. Barnet var 3300 g og 49 cm lang Brukte str 50 i en mnd kanskje. Men ikke godt å si altså :-D
Neida, da har du jo litt å starte med. Så kan du evt kjøpe mer om han blir mindre enn forventet.
Vi har bare 2 stk, og så arver vi noen få små. Jeg tenker at det holder de første 2 dagene og blir det krise så kan mannen stikke på shoppingtur
Jeg var selv 54cm og 4,5kg ved fødsel. Men fikk likevel ei på 48cm og 3.4kg. Så det er ikke alltid en sammenheng der. Det er nok helt umulig å spå hvor stor babyen blir, så det må du bare ta som det kommer.Jeg selv var 54 cm lang når jeg ble født... Venter gutt fikk beskjed på OUL om at han hadde lange bein, og fikk beskjed for et par uker siden om at han lå 3% over... Planen var egentlig å se det litt an å heller kjøpe inn ved behov... men ble så usikker igjen når dere alle hadde satsa på at lille skulle inn i str 50
Her har vi demontert stellekommoden og mannen har skrubbet den så nå gjenstår å pusse den litt og så male. Etter vi er ferdig med det så kan jeg begynne å tenke på å gjøre klart til lillemor Gjør dere klart 50 og 56? satser mange på at de får barn som går inn i 50 i det hele tatt?
Jeg var selv 54cm og 4,5kg ved fødsel. Men fikk likevel ei på 48cm og 3.4kg. Så det er ikke alltid en sammenheng der. Det er nok helt umulig å spå hvor stor babyen blir, så det må du bare ta som det kommer.
Bukser er greie å brette opp, men om de svømmer i bodyen er det ikke like enkelt å tilpasse. Men har du noen få sett å starte med de første dagene så holder det nok.