M
Moderator Irene
Guest
Har dere begynt med dette, eller når tenker dere å gjøre slike ting klart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er litt tidlig enda... Nå har vi ikke stellekommode i hus enda heller da, men satser på å bestille denne uka eller begynnelsen av neste
Begynner vel å vaske og ordne ved permisjonstider tenker jeg, hvis ikke støver jo alt ned igjen
Støver vel ikke ned inni kommoden??
Da hadde klesskapet mitt vært nedstøvet, for jeg får ikke på meg mine klær, så jeg har en egen kommode med gravide klær
Jeg har bare kjøpt klær i str 56, men har litt i 50 fra søsknene, så kommer til å vaske litt av det. Nr 2 her var faktisk for stor for noe av str 50 på sykehuset, så blir denne like stor tenker jeg det er dumt å kjøpe masse nytt i 50..Her har vi demontert stellekommoden og mannen har skrubbet den så nå gjenstår å pusse den litt og så male. Etter vi er ferdig med det så kan jeg begynne å tenke på å gjøre klart til lillemor Gjør dere klart 50 og 56? satser mange på at de får barn som går inn i 50 i det hele tatt?
Ja, satser på å få et barn som passer 50. Er vel ikke så uvanlig det vel?Her har vi demontert stellekommoden og mannen har skrubbet den så nå gjenstår å pusse den litt og så male. Etter vi er ferdig med det så kan jeg begynne å tenke på å gjøre klart til lillemor Gjør dere klart 50 og 56? satser mange på at de får barn som går inn i 50 i det hele tatt?
Ja, satser på å få et barn som passer 50. Er vel ikke så uvanlig det vel?
Første vår var helt normal, 3.4kg og 48cm. Hun brukte 50 i en hel måned, svømte i 56.
Men ja, vasker begge størrelsene samtidig, siden mange av plaggene overlapper hverandre på str.
Ja, satser på å få et barn som passer 50. Er vel ikke så uvanlig det vel?
Første vår var helt normal, 3.4kg og 48cm. Hun brukte 50 i en hel måned, svømte i 56.
Men ja, vasker begge størrelsene samtidig, siden mange av plaggene overlapper hverandre på str.
Her har vi kun tre bodyer i 50... Resten i 56... Er det kanskje litt lite? Jeg tror lille kommer til å bli lang siden både jeg og mannen var lang...
Hei! Ville kanskje kjøpe ett par bodyer til i str 50. Jeg er 177 cm og mannen 199 cm. Barnet var 3300 g og 49 cm lang Brukte str 50 i en mnd kanskje. Men ikke godt å si altså :-DHer har vi kun tre bodyer i 50... Resten i 56... Er det kanskje litt lite? Jeg tror lille kommer til å bli lang siden både jeg og mannen var lang...