vaske navlen

LadyMom

Gift med forumet
Ikke babyen sin,men min :p
Magen står på spreng og for første gang stikker navlen ut. Den gjorde ikke det sist gang. Men nå har jeg en kjempesjangs til å rense opp i den. Men hva er best å bruke? Tro om jeg kan bruke grønnsåpe? kommer dere på noe effektivt? :O)

mamiii skrev:
Kan du ikke bare bruke vanlig såpe? :)

joa,men jeg får helt angst når jeg er i navlen min. så ville bare smørt noe på og så spylt det bort eller noe... jeg er sikkert litt spesiell, hehe. men får helt fnatt om jeg tar på navlen min :p

Bruk en vaskeklut som du sveiver over magen? Da er du jo ikke borti navlen =)

LadyMom skrev:

mamiii skrev:

joa,men jeg får helt angst når jeg er i navlen min. så ville bare smørt noe på og så spylt det bort eller noe... jeg er sikkert litt spesiell, hehe. men får helt fnatt om jeg tar på navlen min :p

du er akkurat som meg med andre ord. folk jeg kjenner syns jeg er dritrar!!! endelig har jeg funnet en som også har navleangst!! :D jeg har prøvd ved et par anledninger å bruke q-tips inni der. det går såvidt i et halvt minutt og så blir jeg så uvel at jeg må legge meg ned på gulvet å ha frisk luft... huff :-/ 
Når jeg var gravid, ble jeg til og med uvel da du dro UL-aparatet, over navlen min. 

mamiii skrev:

LadyMom skrev:

mamiii skrev:

du er akkurat som meg med andre ord. folk jeg kjenner syns jeg er dritrar!!! endelig har jeg funnet en som også har navleangst!! :D jeg har prøvd ved et par anledninger å bruke q-tips inni der. det går såvidt i et halvt minutt og så blir jeg så uvel at jeg må legge meg ned på gulvet å ha frisk luft... huff :-/ 
Når jeg var gravid, ble jeg til og med uvel da du dro UL-aparatet, over navlen min. 

Lurer på hvor denne navelangsten kommer fra? syned dere det er ekkelt?
Jeg personlig må vaske navelen hver gang jeg dusjer. (vil ikke ha svettluk oppi der)
bruk en svamp å sveip over nå som navelen er ute;-)

Hahaha! Har ikke vært pålogget her på evigheter! Å nå så jeg at jeg hadde fått en meld fra en reporter fra nrk puls som ville lage en reportasje om navleangst :laughing025 Jeg måtte da søke opp "navleangst" her å se hva det gikk i! Lurer på om dette noengang ble skrevet om :laughing021

Back
Topp