Prikketrusa
Elsker forumet
Kjøkkenet vårt trenger en grundig vask, og muligens et lite malingsstrøk. Men hvordan er det å vaske med salmiakk når man er gravid? Tenker på dunst/damp osv, ikke hudkontakt. Hva kan man evt bruke i stedet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg jobber selv i malingsbutikk og GRØNNSÅPE er ikke noe man bør bruke på steder man vet man skal male på eller kan male på ... er helt forferdelig å får maling til å feste seg på ...altfor fetendeJa jeg synes jif gjør en like god jobb med fettet men og grønnsåpede lukter ihvertfall ikke sånn som salmiakk gjør..Eller du får gjøre som romle skrev,røm huset og overlat vaskinga til gubben
![]()
jeg jobber selv i malingsbutikk og GRØNNSÅPE er ikke noe man bør bruke på steder man vet man skal male på eller kan male på ... er helt forferdelig å får maling til å feste seg på ...altfor fetende![]()
ja den er jo godOk da vet jeg dettenkte vel mere på lukta jeg..
Går på en malingbutikk og spør etter Husvask .. samme effekt som salmiakk uten luktog helt ufarlig med kontakt på hud
![]()
ja kan jo godt har ett par oppvaske hansker på seg men det er det beste å bruke når man er gravidOk. Husvask har vi faktisk på lur et sted, tror jeg. Men da kan jeg bruke det? Tenkte uansett å bruke hansker.
jeg jobber selv i malingsbutikk og GRØNNSÅPE er ikke noe man bør bruke på steder man vet man skal male på eller kan male på ... er helt forferdelig å får maling til å feste seg på ...altfor fetende![]()