Vaske/lufte stelleveske?

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Jeg har kjøpt den stellevesken som hører til vogna, altså Emmaljunga - en av de i sånn kunstig skinn og det jeg lurer på er om noen andre vasker/tørker over denne? Altså innsiden? Synes den lukter så rart så føler liksom ikke helt for å putte nyvaska babyklær oppi der liksom i frykt for at lukten setter seg. Kanskje veldig hysterisk nå men det får bare våge seg. :joyful:

Har kjøpt ny stelleveske, men kjenner ikke noen lukt fra min. Har overømfintlig luktesans for tiden, så hadde lagt merke til det med en gang evt. Men hadde jeg merket noe så hadde jeg nok "vrengt" den om det lot seg gjøre, og latt den henge til lufting iallfall.

Jeg har kjøpt den stellevesken som hører til vogna, altså Emmaljunga - en av de i sånn kunstig skinn og det jeg lurer på er om noen andre vasker/tørker over denne? Altså innsiden? Synes den lukter så rart så føler liksom ikke helt for å putte nyvaska babyklær oppi der liksom i frykt for at lukten setter seg. Kanskje veldig hysterisk nå men det får bare våge seg. :joyful:

Jeg kjøpte en sånn veske brukt, og vasket både innsiden og utsiden med klut og vann med sunlight. Nylonvask er også sikkert supert å bruke. Deretter luftet jeg den sånn at den tørket skikkelig. God som ny:-)

Back
Topp