Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om baby skal ligge rett på det ville jeg vasket det på ullprogram kanskje. For å få vekk rest av evt kjemikaljer og evt støv og skitt
Kommer an på hvilket skinn du har kjøpt om det er selvrensende eller ikke Ubehandlet ull er selvrensende mens behandlet ull ikke er det Nøstebarn sitt er selvrensendeHar kjøpt et nytt lammeskinn til å ha i vogna. Ville dere vasket dette eller latt være? Har hørt noe om at sånne skinn er selvrensende.
Aha, da blir det garantert vaskemaskinenKommer an på hvilket skinn du har kjøpt om det er selvrensende eller ikke Ubehandlet ull er selvrensende mens behandlet ull ikke er det Nøstebarn sitt er selvrensende
Sjekk at det går an å vaske det du har kjøpt Nøstebarn har noen som kan vaskes i maskin ved behovAha, da blir det garantert vaskemaskinen
Nøstebarn sitt kan vaskes i maskin, lurt å bruke en gulpeklut under hodet så slipper du å vaske så ofte, om det kommer litt tiss på de trengs de ikke å vaskes for lanolin og urin danner såpe når de blandesSikkert et dumt spørsmål. Med de selvrensende, hva gjør mann med de om det kommer gulp eller bæsj på det? Føles liksom ikke rent om mann bare vasker med en klut.
Ah, nå kom jeg på at vi ikke har gulpekluter!!Nøstebarn sitt kan vaskes i maskin, lurt å bruke en gulpeklut under hodet så slipper du å vaske så ofte, om det kommer litt tiss på de trengs de ikke å vaskes for lanolin og urin danner såpe når de blandes
Det kan være lurt å skaffe, de store i flanell fra sparkjøp er godeAh, nå kom jeg på at vi ikke har gulpekluter!!
Ja, flere som anbefaler de. Må ut på shopping snart. Trodde vi var klare, men plutselig en del vi mangler.Det kan være lurt å skaffe, de store i flanell fra sparkjøp er gode