Vaske klær

Nå er senga i hus så da må jeg jo bare vaske sengtøy og tepper :p
 
  • Liker
Reactions: SMD
Bah! Nå har jeg vaska MASSE babytøy opp til str 68. Men har kommet frem at vaskemaskinen trenger en service og noe av tøyet har luktet litt surt...så jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg nok kommer til å vakse de en gang til når maskinen er ok igjen! Jaja, mab har jo 3 uker «fri» før babyen kommer ;)
 
Bah! Nå har jeg vaska MASSE babytøy opp til str 68. Men har kommet frem at vaskemaskinen trenger en service og noe av tøyet har luktet litt surt...så jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg nok kommer til å vakse de en gang til når maskinen er ok igjen! Jaja, mab har jo 3 uker «fri» før babyen kommer ;)


Kjipt når det ikke lukter nyvaska når det er nyvaska liksom.
 
Blir sååå frustrert! Har kjøpt litt brukt babytøy! Men folka jeg kjøpte det av har brukt skikkelig parfymert vaskemiddel! Å jeg får ikke bort lukta :( blir gal! Syns det stinker helt forferdelig! Vurdere å bare slenge klea i en Fretex dunk!

Kanskje prøv å henge tøyet ute etter det er vasket?? Her har jeg slitt med kjellerlukt i tøyet med etter en lengre tid ute på verandaen er lukta nå borte :)
 
Tipper jeg begynner å vaske i midten av oktober.
Tenkte å bruke neutral vaskemiddel. Selv om vi selv bruker omo.

Velger dere annet vaskemiddel enn det dere bruker til voksne?
 
Back
Topp