Vaske klær

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg har så lite oversikt over hva jeg har og hva jeg mangler at jeg blir stresset over at jeg ikke stresser enda :p
Burde kanskje begynne å hive meg rundt snart og da kan jeg like så godt begynne å vaske klær å legge på plass samtidig så jeg får en oversikt :)

Jeg tenkte også å begynne å vaske klær snart. Arvet en del, og vet ikke helt hva jeg mangler. Så da er der likegreit å gjøre den jobben snart for å få en liten oversikt :) men mangler plass å lagre. Så jeg må kjøpe kommode først!

Gikk gjennom alle klærne her om dagen, viser seg at vi ikke mangler noe i størrelse 50 og 56 og vi er godt over halvveis i størrelse 62 og 68 :p holder på å pusse opp barnerommet og få på plass ting på badet, så i dag ble alt av håndklær til lille som jeg kjøpte i dag vasket og skal plasseres ved stellebordet i morgen :) klærne står for tur neste å gå vasket, de får egen kommode på badet samt de større størrelsene på soverommet når det er ferdig :D er så gøy å syssle med! Mangler bare ny madrass til senga så er sengetøyet og sengs også klart :D

Jeg tenker jeg må gå over klærne som er på loftet og vaskr de opp. Jeg er heller ikke stresset enda, men kjenner jeg kanskje begynner å bli streddet av å ta alt så lett.

Jeg er alltid treig med slikt... Men har alt etter forrige, og av erfaring får vi mye. Så det eneste av klær jeg skal kjøpe er de hun skal ha på seg når vi drar fra sykehuset.

Jeg er heller ikke spesielt stresset. Jeg har bare god tid om dagene :p Så har jeg en stor plastboks i stua med arvet babytøy og litt div sengetøy, tepper. Så greit å få vasket og lagt i skuffer :) hvis ikke må jeg gå ned i kjelleren med den inntil videre..

Klærne er vasket og ligger klare til bruk i kommoden. Fikk ett par søppelsekker stappfulle av babyklær som knapt var brukt, mye var ubrukt også, så da var det bare å få sortert etter størrelse og lagt det på plass :)

Jeg skal sende mitt siste klær som skal til min mor så hun for vasket det, da vaskemaskinen vår er full av hestehår. men skal ta en oversikt lapp i helgen på hva jeg ikke mangler , Nå begynner det å balle seg på med ting. 1 desember skal alle ting være i huset... utenom nestet som kommer en uke inn i desember.....;)

(vaskemaskinen er på vei ut av huset, men har hatt syke hester så vi har daglig vask av bandasjer for øyeblikket. )

Vi driver å pusser opp huset vi skal bo og det er ikke ferdig til å flytte inn ennå, så gleder meg til strømmen er ferdig så vi får vasket hele huset og fått ryddet på plass alle tingene våre, og få en oversikt over hva jeg har av babyting og ikke. Ikke får jeg pakka fødebaggen før vi er på plass heller. :/ samtidig er jeg veeeldig lei av å bo i samme hus som foreldra mine som vi har gjort siden mai..

Her holder vi på å pusse opp barnerommet. Når det er ferdig kan jeg få en bedre oversikt over hva jeg har, og hva jeg mangler. Nå ligger alt rundt forbi så jeg har ingen oversikt. Skal bli greit å få på plass tingene der de skal være.......

Må montere sammen kommode før jeg kan vaske klær. Men det blir fikset allerede i morgen så det ser jeg frem til :-)

Jeg har fortsatt ikke fått kjøpt stellekommoden jeg vil ha. Jeg venter med å vaske klær til den er på plass.

Her e da mesta i 50-56 vaska og lagt på plass, samt sengetøy.
Har og vaska bilstolposen, men må vaska trekket på bilstolen og vognbagane(singel og dobbelvogn), samt vognposane :P

Har ingen klær enda så må nesten vente med å vaske :-P gleder meg til å fylle kommoden med søtt babytøy :-D

Begynte å vaske opp klær i dag 50,56 og 62:-) skal også få en kasse med klær fra svigerinna mi i 50,56 som lillegutten der snart har vokst ut av (7uker gammel) regner med jeg har det meste klart nå av bodyer og bukser :)

Off... jeg må snart begynne å rydde kommoden klærne de skal ligge i, slik jeg så smått kan begynne å vaske og legge på plass. Akkurat nå har jeg ingen kontroll på hva jeg har og ikke har :p

Vi holder på å pusse opp nytt rom til oss, og bytte om på soverommene, så skal vente med å vaske klærne til vi er ferdig med det. Håper alt er klart før jul.:-)

Jeg tenker jeg må gå over klærne som er på loftet og vaskr de opp. Jeg er heller ikke stresset enda, men kjenner jeg kanskje begynner å bli streddet av å ta alt så lett.
Der er jeg også stresser litt over at jeg tar så lett på det.

Må snart få tømt kommoden på badet så jeg får vasket opp klærene og sett hva vi har. Det haster ikke, men det er på tide, så fint om jeg kunne kommet igang snart, ikke bare "en gang snart" liksom..

Back
Topp