Vaske klær til babyen??

Jeg sorterte klær i helga, etter storesøsknene, og min kjære har vasket dem i løpet av uka :) Mest pysjer, og noen enkle bodyer - litt godt å blandet i alt fra 50-62/68. De vokser så fort, så like greit å ha de neste størrelsene i nærheten :knegg:

Greit å få oversikt over hva som må handles inn etterhvert. Selve handlingen syntes jeg derimot er vanskelig, for jeg har funnet så utroooolig lite (og ingenting jeg ønsket å kjøpe :P ) som passet sesongen babyene våre kommer x)

Jeg sorterte klær i helga, etter storesøsknene, og min kjære har vasket dem i løpet av uka :) Mest pysjer, og noen enkle bodyer - litt godt å blandet i alt fra 50-62/68. De vokser så fort, så like greit å ha de neste størrelsene i nærheten :knegg:

Greit å få oversikt over hva som må handles inn etterhvert. Selve handlingen syntes jeg derimot er vanskelig, for jeg har funnet så utroooolig lite (og ingenting jeg ønsket å kjøpe :p ) som passet sesongen babyene våre kommer x)

Får du gutt eller jente?
Jeg har kjøpt mye bodyer og bukser når det var så mye salg på name IT :) storebror ble født i oktober og så at det bar mest Body, bukser og strømpebukser jeg hadde i de minste str :)
Mamma har kjøpt et par kjoler da :D men det finnes jo ikke praktisk, men må liksom ha et par kjoler da <3

Oi, noen av dere et langt foran oss i planleggingen. Vi har kjøpt en ulldress. Jeg tenkte å handle klær i september, så blir det vel å vaske dem mens jeg subber rundt her hjemme å venter... Klesvask, strikking og baking er det jeg har planlagt de tre ukene jeg må være hjemme å vente. Tipper han drøyer det mer enn tre uker og... Men bagen skal jeg ha klar i god tid

Vi har fått to mellomstore plastbokser fulle av klær så det tenkte jeg vaske om ikke lenge og så pakke bort på rett plass.

Jeg er veldig glad i å planlegge og blir stressa når jeg vet det er ting jeg skal gjøre så jeg gjorde det like gjerne nå :D jeg vet hvor fort tiden plutselig går. Og blir jeg tung å sliten på slutten som med storebror så tror jeg jeg er glad for allt jeg har fått gjort :)

Får du gutt eller jente?
Jeg har kjøpt mye bodyer og bukser når det var så mye salg på name IT :) storebror ble født i oktober og så at det bar mest Body, bukser og strømpebukser jeg hadde i de minste str :)
Mamma har kjøpt et par kjoler da :D men det finnes jo ikke praktisk, men må liksom ha et par kjoler da <3
Jente :D Har storesøster fra før som også er født i oktober, så vi har en del ;) Rakk desverre å hive 2-3 store poser med klær da vi flyttet i fjor sommer, før det hvisket en stemme i hodet mitt at det kan jo tenkes vi får lyst på nummer tre etterhvert, selvom det langt i fra var planen der og da ;)

Hehe, nei, kjoler er ikke så praktisk til de små, men det er innamri nydelig :D Tenker det kan gå før de begynner å bevege seg noe rundt, og etter de har lært å gå, hehe!

Jeg har funnet en del basis plagg på Lindex på salg nå, altså bukser og bodyer.
Var mye på 50% og 70%.

Tenker at de minste størrelsene 56-62-68 kommer det til å gå fort med, så om det går ann å få noe som er litt rimeligere er det alltid greit :)

Greit å få oversikt over hva som må handles inn etterhvert. Selve handlingen syntes jeg derimot er vanskelig, for jeg har funnet så utroooolig lite (og ingenting jeg ønsket å kjøpe :p ) som passet sesongen babyene våre kommer x)
Enig med deg at det ikke er så lett, men jeg har funnet mye på salg som er litt i sesong til høst baby på Barnas Hus og de vanlige kjedebutikkene H&M, Lindex osv.

Enig med deg at det ikke er så lett, men jeg har funnet mye på salg som er litt i sesong til høst baby på Barnas Hus og de vanlige kjedebutikkene H&M, Lindex osv.
Så bra :) Jeg syntes det er så mye duse farger, pasteller og blomstermønster. Det er veldig fint altså, men vi foretrekker farger og figurer på baby- og barnetøy, hehe :D

Så bra :) Jeg syntes det er så mye duse farger, pasteller og blomstermønster. Det er veldig fint altså, men vi foretrekker farger og figurer på baby- og barnetøy, hehe :D
Vi har kjøpt mye forskjellig, men også mye nøytralt født i samboer er fargeblind så mye farger han ser på som stygge, blant annet veldig rosa ting :p

Har prøvd å kjøpe ting med litt gøye motiver på og sånn, syntest det er gøy :)

Vanligvis har jeg vaska klærne ca tre uker før termin, men nå tipper jeg at jeg gjør det rett før skolestart i august siden jeg ikke har noe permisjon fra uke 37, og siden jeg kommer til å jobbe så mye jeg får til med studiene før fødsel.

Vasket kvelden før vannet gikk sist (uke 37) tror nok det blir oppimot uke 35 før jeg vasker nå også...ellers ligger det å samler støv.

Vi har kjøpt mye forskjellig, men også mye nøytralt født i samboer er fargeblind så mye farger han ser på som stygge, blant annet veldig rosa ting :p

Har prøvd å kjøpe ting med litt gøye motiver på og sånn, syntest det er gøy :)
Hhha, da blir det nok ingen sjokkrosa prinsesse hos dere da ;)
Ja, det er veldig artig med motiver og sånn ^^

Det tar jeg litt nærmere når jeg føler for at "redebyggingen" starter for alvor :p
Tenker starten av september

Back
Topp