Vaske klær til babyen??

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Når begynner dere å vaske klær til babyen?
Jeg fant litt klær etter storebror vi kan bruke til jenta også har både mamma og jeg kjøpt litt her og der. Hun mener at jeg bare kan vaske nå og legge i kommoden, men jeg føler det er for tidlig? :D allt det rare man skal tenke på.

Jeg har vasket opp klær nå og lagt de i kommoden. Fant ut det var like greit å gjøre det nå mens jeg enda kan bøye meg greit enn å vente:rolleyes:

Og så var det er grei måte å få oversikt på hva vi har og hva vi trenger :-)

Tenkte å ta det når jeg går ut i permisjon (med mindre det er noe som tyder på for tidlig fødsel selvfølgelig). Skulle hun komme brått på så kan pappaen vaske klær han også [emoji6]

Jeg har vasket opp klær nå og lagt de i kommoden. Fant ut det var like greit å gjøre det nå mens jeg enda kan bøye meg greit enn å vente:rolleyes:

Og så var det er grei måte å få oversikt på hva vi har og hva vi trenger :)
Er litt sånn jeg tenker at det er fint å få oversikt. Kan vaske to ganger å jeg haha.

Tenkte å ta det når jeg går ut i permisjon (med mindre det er noe som tyder på for tidlig fødsel selvfølgelig). Skulle hun komme brått på så kan pappaen vaske klær han også [emoji6]
Her kan ikke pappaen vaske LOL

Jeg tenker det holder seg rent om det ligger i kommoden. Om jeg kjeder meg veldig kan jeg jo vaske det igjen, men føler ikke det er nødvendig.

Jeg tenker det holder seg rent om det ligger i kommoden. Om jeg kjeder meg veldig kan jeg jo vaske det igjen, men føler ikke det er nødvendig.
Da tror jeg jeg må vaske litt i morgen Hehe. Begynner jo å krible i fingrene :) vasket sengekanten og dynen i dag da :D

Jeg tenkte å vente til bortimot uke 30. Venter enda på masse klær vi skal arve, så da skal jeg også få sett gjennom alt og se om vi har det vi trenger :) Men skal snart få ryddet ut av kommoden som skal brukes!

Jeg tenker jeg begynner om ikke så alt for lenge [emoji4] da ser jeg også litt bedre hva jeg har og hva jeg evt trenger.

Har vaska klær etter storebror, men ikke det nye. Alt ligger i kasser ennå, tenker å vaske alt litt senere selv om det blir dobbelt på noe av det.

Vi får nøkkelen til vårt nye hus 13 juli, så da blir det fiksing av bla babyrom, og deretter, uti aug en gang tenker jeg, kan jeg begynne å gjøre klart sånn som å vaske klær/sengetøy osv. Gleder meg! ❤

Jeg har allerede vasket en del klær. Jeg kjøpte to poser med brukte klær, og syntes de luktet litt rart. Så da var det bedre å vaske dem og legge de fint på plass i skapet. Har ikke vasket alt jeg har kjøpt da, tar litt og litt etter hvert som det fyller seg opp. Synes det er så kos :)

Vi skal ha ferie i uke 28-30, så iløpet av de ukene skal rommet ryddes og kommode på plass. Etter det tenker jeg at ting blir vasket så jeg får oversikt :)

Har ferie i fem uker nå, så jeg skal i hvert fall drøye til august. Kanskje også september [emoji5]

Njee venter.. Vi skal forhåpentligvis flytte før hun kommer, så venter til det er avklart iallefall!

Oi. Er dere kommet så langt i planleggingen? Jeg tenkte å ta klesvasken i september en gang, jeg...
Har også tenkt det [emoji6] er sikkert ikke mange maskinene iom ganske smått, så greit å ta alt samla når alt er på plass [emoji4] har handla det meste, men trenger litt mer av noe tenker eg, tar det på sikt. Tross alt tre mnd og en hel sommer igjen! [emoji4] (ulljakke på jobb i dag, så virkelig!)

Tenkte å ta det i oktober jeg Når jeg går ut i permisjon. Med mindre jeg kjeder meg på sensommeren og det begynner å klø litt i fingrene Føler det er så lenge til termin ennå

Back
Topp