Jeg tar en våtserviett på hendene til frøkna når jeg kommer hjem, og hun har sittet i vogna og tatt på alt mulig ute.
Jeg vasker hendene hennes når de er klissete av grøt eller frukt osv.
Jeg vasker hendene hennes når jeg gir henne noe og spise når vi er utendørs.
Er jeg hysterisk da? Det er bare en våtserviett for å ta bort det verste, er ikke håndsprit og vasking tre ganger i vasken osv.
Fikk høre av ei venninne at hun vasket nå aldri hendene til barna. De badet jo etpar ganger i uka. Men hun tørket dersom de var klissete.
Hun sa at barn har godt av å bli utsatt for bakterier for å styrke immunforsvaret.
Jeg er jo enig i det, men om man tørker av hendene utendørs før mat og når man kommer hjem etter å ha vært ute er vel ikke det hysterisk?
Er det ikke vanlig å "vaske hendene" når man kommer hjem?
Jeg vasker hendene hennes når de er klissete av grøt eller frukt osv.
Jeg vasker hendene hennes når jeg gir henne noe og spise når vi er utendørs.
Er jeg hysterisk da? Det er bare en våtserviett for å ta bort det verste, er ikke håndsprit og vasking tre ganger i vasken osv.
Fikk høre av ei venninne at hun vasket nå aldri hendene til barna. De badet jo etpar ganger i uka. Men hun tørket dersom de var klissete.
Hun sa at barn har godt av å bli utsatt for bakterier for å styrke immunforsvaret.
Jeg er jo enig i det, men om man tørker av hendene utendørs før mat og når man kommer hjem etter å ha vært ute er vel ikke det hysterisk?
Er det ikke vanlig å "vaske hendene" når man kommer hjem?