Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg tar 50/50 vatn og eddik - best er den 37%(meinar det var 37%, ikkje den vanlege 7%). Så sprutar eg litt sitron oppi.
Dette er ein nal: Vis vedlegget 82621
På clas ohlson har de en oppvasksbørst med avtagbarsvamp på. Grov og fin. Den grove er helt super. Blir sååå bra. Kan ha såpe i den å, i skaftet liksom.Noen som har noen geniale tips til å vaske sporene da?
Bortsett fra tannbørste som jeg bruker nå![]()
Jeg synes skuresvamp og jif skurekrem funker best. Noen ganger gjør jeg det faktisk mens jeg dusjer. Kommer til overalt og kan spyle av...
Eg tar 50/50 vatn og eddik - best er den 37%(meinar det var 37%, ikkje den vanlege 7%). Så sprutar eg litt sitron oppi.
Dette er ein nal: Vis vedlegget 82621
Samme her!Synes ikke jegskikkelig skuffet....
Hvor mye av hver?
Jeg har brukt den greia som ligner en pussemus/strykejernFølger med en pad med såpe som skummer i kontakt med vann. Husker ikke hva den heter. Så helt fantastisk ut på reklamen og funker greit, men er ikke så grundig og man må bruke mye styrke for å rengjøre skikkelig. Altså ikke helt fornøyd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg bruker en sånn "natursten" (husker ikke hva den heter) som jeg bare smører på med en svamp, også skyller jeg av etterpå. Og da ser det ut som om hele dusjen er nypusset etterpå. Ingen kalkflekker og vannet bare renner avKjøpte den boksen for fire år siden, og har over halvparten igjen. Bruker den til det meste
![]()
Du kan bruke den på alt. Jeg har tilogmed fått bort gamle malingsflekker på gulv med denna. Den er miljøvenlig, uten giftstoffer. Du kan tilogmed spise denKan den brukes både på dusjkabinettet og flisene?