Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
cilitbang fungerer flott![]()
Jeg gjør det samme!!! Vasker mens jeg dusjer. Kommer til over alt, blir ikke våt på klærne, resten av badet blir ikke vått, og jeg slipper å svette ihjel!Jeg synes skuresvamp og jif skurekrem funker best. Noen ganger gjør jeg det faktisk mens jeg dusjer. Kommer til overalt og kan spyle av...
Her går det veldig bra med den, også skure litt med svamp.Synes ikke jegskikkelig skuffet....
Dette må prøves, skal vaske i morgen og kalken er vanskelig å få bortEddik, vatn og litt sitronSpray på og la den virka i 5-10 min. Bruk svamp med resten av blandingen. Skyll av og avslutt med nal
![]()
Eddik, vatn og litt sitronSpray på og la den virka i 5-10 min. Bruk svamp med resten av blandingen. Skyll av og avslutt med nal
![]()
Hvor mye av hver blander du? Vad e nal?Eddik, vatn og litt sitronSpray på og la den virka i 5-10 min. Bruk svamp med resten av blandingen. Skyll av og avslutt med nal
![]()
Jeg synes skuresvamp og jif skurekrem funker best. Noen ganger gjør jeg det faktisk mens jeg dusjer. Kommer til overalt og kan spyle av...
Hvor mye av hver?
Jeg har brukt den greia som ligner en pussemus/strykejernFølger med en pad med såpe som skummer i kontakt med vann. Husker ikke hva den heter. Så helt fantastisk ut på reklamen og funker greit, men er ikke så grundig og man må bruke mye styrke for å rengjøre skikkelig. Altså ikke helt fornøyd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mye av hver blander du? Vad e nal?