Vaske dusjen

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva er den letteste måten å vaske dusjen på?
Finnes det noe ala spray på og spyl av, som har god effekt?

Jeg synes skuresvamp og jif skurekrem funker best. Noen ganger gjør jeg det faktisk mens jeg dusjer. Kommer til overalt og kan spyle av...

Eddik, vatn og litt sitron :) Spray på og la den virka i 5-10 min. Bruk svamp med resten av blandingen. Skyll av og avslutt med nal :)

cilitbang fungerer flott :)

Jeg synes skuresvamp og jif skurekrem funker best. Noen ganger gjør jeg det faktisk mens jeg dusjer. Kommer til overalt og kan spyle av...
Jeg gjør det samme!!! Vasker mens jeg dusjer. Kommer til over alt, blir ikke våt på klærne, resten av badet blir ikke vått, og jeg slipper å svette ihjel!
Tips for fjerning av kalkflekker: eddik!!!!! Fantastisk!

Eddik, vatn og litt sitron :) Spray på og la den virka i 5-10 min. Bruk svamp med resten av blandingen. Skyll av og avslutt med nal :)
Dette må prøves, skal vaske i morgen og kalken er vanskelig å få bort o_O

Hvor mye av hver?

Jeg har brukt den greia som ligner en pussemus/strykejern :P Følger med en pad med såpe som skummer i kontakt med vann. Husker ikke hva den heter. Så helt fantastisk ut på reklamen og funker greit, men er ikke så grundig og man må bruke mye styrke for å rengjøre skikkelig. Altså ikke helt fornøyd.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble veldig positivt overrasket over svampen fra europris jeg :-D
Hadde ignorert dusjen i evigheter fordi jeg bare ble sinna da jeg aldri fikk den ren :-P

Men etter en kraftig omgang med den svampen, eller to tror jeg det var, så har jeg aldri sett dusjen så ren noen gang ;-)

Når jeg og samboer flyttet i forrige uke vasket jeg dusjen med jif skurekrem, varmtvann og en dråpe salmiakk blandet i 10 liters bøtte. Skrubbet av med billig kjøkkensvamp uten riper ,) gullerent ble d

Hvor mye av hver?

Jeg har brukt den greia som ligner en pussemus/strykejern :P Følger med en pad med såpe som skummer i kontakt med vann. Husker ikke hva den heter. Så helt fantastisk ut på reklamen og funker greit, men er ikke så grundig og man må bruke mye styrke for å rengjøre skikkelig. Altså ikke helt fornøyd.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor mye av hver blander du? Vad e nal?

Eg tar 50/50 vatn og eddik - best er den 37%(meinar det var 37%, ikkje den vanlege 7%). Så sprutar eg litt sitron oppi.
Dette er ein nal: ImageUploadedByBV Forum1413097711.640845.jpg

Noen som har noen geniale tips til å vaske sporene da? :)
Bortsett fra tannbørste som jeg bruker nå :D

Back
Topp