vaske dusjdører...

Trillemor82

Forumet er livet
har dere noen tips til å få slike dører av glass skikkelig rene?!?! jeg føler liksom at de aldri blir ordentlig rene......[&:] så jeg trenger noen husmortips her..[:D]

huff, det trenger jeg også... [&:]

ORIGINAL: millesmamma

jif skurekrem og skrubb som ikke riper
Vann og litt salmiakk(fjerner fett) og skrubb

det er slik jeg pleier.. :s hmm... jaja.. får prøve en gang til..[:D] 

jeg har et genialt tips som er så lett at man ikke skulle tro det!

Bare vask dem med varmt vann og en microfiberklut! Gni hardt, så løsner det grå belegget som ikke et eneste skuremiddel klarer å fjerne!

jeg har blitt hekta på microfiber!

Alle vinduene hos meg blir vasket med det utvendig og innvendig, og det går så lett! man bare vasker over med en våt klut, og så har man en klut man vrir veldig godt som man gnir over til slutt med. Når dråpene tørker så blir vinduene helt rene! GULL! Funker på speil også selvsagt!

De lilla klutene fra Jordan er bra til det bruket!

ORIGINAL: monicabebe

jeg har et genialt tips som er så lett at man ikke skulle tro det!

Bare vask dem med varmt vann og en microfiberklut! Gni hardt, så løsner det grå belegget som ikke et eneste skuremiddel klarer å fjerne!

jeg har blitt hekta på microfiber!

Alle vinduene hos meg blir vasket med det utvendig og innvendig, og det går så lett! man bare vasker over med en våt klut, og så har man en klut man vrir veldig godt som man gnir over til slutt med. Når dråpene tørker så blir vinduene helt rene! GULL! Funker på speil også selvsagt!

De lilla klutene fra Jordan er bra til det bruket!

hmm.. da skal jeg kjøpe de lilla.. for jegbruker microfiber på alt annet[:D]

bare ikke tenkt over at jeg kab bruke det på dusjdørene også[8D] takk monica... hva skulle jeg gjort uten deg.. nå er du ikke bare matguru.. men kanskje også husmoguru.. om dette funker her..

Det kommer garantert til å funke. Og alle kluter funker....må ikke være de lilla. Du må bare gni skikkelig. men det er helt klart selve microfiberen som gjør susen for jeg har prøvd med andre kluter og det går ikke!

Prøv med en gang og gi meg tilbakemelding da! Vil jo gjerne være husmorguru selv om det høres LITT kjedelig ut, hehe

Det kommer garantert til å funke. Og alle kluter funker....må ikke være de lilla. Du må bare gni skikkelig. men det er helt klart selve microfiberen som gjør susen for jeg har prøvd med andre kluter og det går ikke!

Prøv med en gang og gi meg tilbakemelding da! Vil jo gjerne være husmorguru selv om det høres LITT kjedelig ut, hehe

klart du skal få beskjed.. skal sende morten innom butikken jeg!! for jeg gidder ikke dra ut i dette været!! det ekke kjedelig å være husmorguru... du kler det[8D]

Skurekramen fra Enjo er fantastisk til det!!!!!!!
Ellers så vet jeg at du kan ta en halv sitron med masse fint salt på å skrubbe i badekar.....
Kanskje det virker i dusjen også. Det skal ikke ripe nemlig [;)]

Funker microfiber på flisene også???

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: ACtrine*

jepp.. jeg bruker de iallfalll påd et.. [:D]

Jepp, det funker på alle blanke flater jeg har prøvd.

Vet at denne er gammel! men måtte bare svare!! zalo er super på alt glass!![;)]

ORIGINAL: Lillemor82

ORIGINAL: ACtrine*

jepp.. jeg bruker de iallfalll påd et.. [:D]

Jepp, det funker på alle blanke flater jeg har prøvd.

FANTASTISK!!!!

*kjøpe microfiber...*

Ingen som har prøvd suprtipset mitt på glassdørene etterpå?

Vil gjerne høre hva dere synes!!

Ingen som har prøvd suprtipset mitt på glassdørene etterpå?

Vil gjerne høre hva dere synes!!

glemmer det npr jeg er i butikken.. for jeg prøvde noen nadre som ikke funka.. men de lilla er jo for glass!! så jeg må bare kjøpe de!!

Back
Topp