Trillemor82
Forumet er livet
har dere noen tips til å få slike dører av glass skikkelig rene?!?! jeg føler liksom at de aldri blir ordentlig rene......[&:] så jeg trenger noen husmortips her..[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: millesmamma
jif skurekrem og skrubb som ikke riper
Vann og litt salmiakk(fjerner fett) og skrubb
ORIGINAL: monicabebe
jeg har et genialt tips som er så lett at man ikke skulle tro det!
Bare vask dem med varmt vann og en microfiberklut! Gni hardt, så løsner det grå belegget som ikke et eneste skuremiddel klarer å fjerne!
jeg har blitt hekta på microfiber!
Alle vinduene hos meg blir vasket med det utvendig og innvendig, og det går så lett! man bare vasker over med en våt klut, og så har man en klut man vrir veldig godt som man gnir over til slutt med. Når dråpene tørker så blir vinduene helt rene! GULL! Funker på speil også selvsagt!
De lilla klutene fra Jordan er bra til det bruket!
Det kommer garantert til å funke. Og alle kluter funker....må ikke være de lilla. Du må bare gni skikkelig. men det er helt klart selve microfiberen som gjør susen for jeg har prøvd med andre kluter og det går ikke!
Prøv med en gang og gi meg tilbakemelding da! Vil jo gjerne være husmorguru selv om det høres LITT kjedelig ut, hehe
ORIGINAL: ACtrine*
Funker microfiber på flisene også???
ORIGINAL: Lillemor82
ORIGINAL: ACtrine*
Funker microfiber på flisene også???
jepp.. jeg bruker de iallfalll påd et.. [:D]
Ingen som har prøvd suprtipset mitt på glassdørene etterpå?
Vil gjerne høre hva dere synes!!