Vaske dundyne og bilpose?

Ja, da har du kjøpt sommerdyna! :) Sval er sommer, og Frøya er vinter ;) men den er kjempegod! Så ikke bytt den, kjøp heller Frøya i tillegg :) så har du to veldig gode dyner :) jeg liker hvertfall å ha en sommer og en vinter til Megselv :) for helårs blir fort for varm på varme sommernetter og for kald på de kaldeste vinternettene :)

Sent from my iPad using BV Forum
Søren så irriterende :P hehehe :) da får vi dra ut en dag å kjøpe dyne vi da :P hehe
Takk for tips og råd :) :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Søren så irriterende :P hehehe :) da får vi dra ut en dag å kjøpe dyne vi da :P hehe
Takk for tips og råd :) :)

Jeg tror du kan bruke sommerdyne, jeg da... :P med sauseskinn og pysj holder barnet seg varmt uansett, og de små skal ikke sove i så kalde soverom uansett! Dessuten er noen barn veldig varme fra naturen av :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Må jeg vaske ny dun bilpose og dundynene? Evt. Hvordan skal jeg gjøre dette? Jeg syns jo de lukter litt fabrikk så burde kanskje hatt en vask. Hva gjør dere og hvordan? :)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
skal lufte godt, men man kan legge det i fryseren et døgn også, dreper det meste med dyp frysing;)

Jeg tror du kan bruke sommerdyne, jeg da... :P med sauseskinn og pysj holder barnet seg varmt uansett, og de små skal ikke sove i så kalde soverom uansett! Dessuten er noen barn veldig varme fra naturen av :D

For all del, hvis det er godt å varmt inne, så trenger barnet kanskje ikke mer enn sommerdyna, for vinterdyna er ganske så varm :) men hvis du skal ha dyne i vogna, så ville jeg kjøpt Frøya dundyne, for da er sommerdyna alt for tynn :)

For all del, hvis det er godt å varmt inne, så trenger barnet kanskje ikke mer enn sommerdyna, for vinterdyna er ganske så varm :) men hvis du skal ha dyne i vogna, så ville jeg kjøpt Frøya dundyne, for da er sommerdyna alt for tynn :)

Ja, ser den :D Har vognpose selv, og kjøpt en ikke så alt for tykk dyndune, er så mye lettere å kle på babyen mer dersom den er kald enn å måtte kle av dersom den er for varm :)

Jeg har lammeskinn og voksipose i vogna, og da denne fine sommerdyna i sprinkelseng og i vugge :)

Hahahah, sauseskinn :P
Ja, kan jo se det ann og evt legge et pledd over å :) sover jo med pysj, så kan jo egentlig se ann om vi trenger tykkere dyne :)

Hahahah, sauseskinn :P
Ja, kan jo se det ann og evt legge et pledd over å :) sover jo med pysj, så kan jo egentlig se ann om vi trenger tykkere dyne :)

Hahahahaha! Så ikke min egen skrivefeil!!! Får skylde på at jeg har trava rundt med kynnere etter ammebh i dag, bare for å komme hjem og finne ut at de sikkert blir for små uansett. Haha, sliteeeeen!!!

Hahahahaha! Så ikke min egen skrivefeil!!! Får skylde på at jeg har trava rundt med kynnere etter ammebh i dag, bare for å komme hjem og finne ut at de sikkert blir for små uansett. Haha, sliteeeeen!!!

Haha, uff :/ får lønn den 12 så skal ut i butikkene da... Gruer meg til nettopp dette med ammebher :P men skal gjøre som deg, kjøpe noen billige på kapphal og heller kjøpe fler når man vet hvordan dissa puppene blir :P

Haha, uff :/ får lønn den 12 så skal ut i butikkene da... Gruer meg til nettopp dette med ammebher :P men skal gjøre som deg, kjøpe noen billige på kapphal og heller kjøpe fler når man vet hvordan dissa puppene blir :P

Koster 199kr for to stykker, da har man lissom råd til drite seg ut med størrelser :P

Back
Topp