Vaske Bugaboo

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Jeg har kjøpt en Buffalo brukt (elsker den!), men det slo meg brått at den kanskje burde vaskes? Noen som har erfaring med hvordan man vasker stoffet? Den ser strengt talt ren ut. Skal jeg gidde? Jr er 5mnd. Vi bruker baggen nå og jeg har bare lagt han på et helseteppe så langt.

Jeg har kjøpt en Buffalo brukt (elsker den!), men det slo meg brått at den kanskje burde vaskes? Noen som har erfaring med hvordan man vasker stoffet? Den ser strengt talt ren ut. Skal jeg gidde? Jr er 5mnd. Vi bruker baggen nå og jeg har bare lagt han på et helseteppe så langt.
Vet ikke med bugaboo, men jeg kjøpte bagen til babyjogger city elite brukt, og jeg vaska trekket på innsiden av bagdelen. Det var greiest fant jeg ut :)

Jeg har vasket trekker på vår med klut noen ganger, men det er det eneste. Vasker vognposer og sånt, da, og regner med at det er godt nok [emoji56]

Jeg liker å vaske brukte vogner før jeg tar de i bruk :)
Avhengig av hvilken vogn det har vært så har jeg vasket for hånd eller i maskin. Har ikke vasket sittedelen til Buffalo fordi det er en av de vognene jeg har kjøpt helt ny.

Jeg liker å vaske brukte vogner før jeg tar de i bruk :)
Avhengig av hvilken vogn det har vært så har jeg vasket for hånd eller i maskin. Har ikke vasket sittedelen til Buffalo fordi det er en av de vognene jeg har kjøpt helt ny.
Håndvask er jo en mulighet - det er bare så tiltak. Ser jo ikke ut som sportsdelen går i vaskemaskinen :(

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Håndvask er jo en mulighet - det er bare så tiltak. Ser jo ikke ut som sportsdelen går i vaskemaskinen :(
Så lenge det går an å ta av trekket tenker jeg håndvask i maskin er minst like skånsomt som gnikking og skuring i vasken. Kan du ikke ta av trekket blir det nok å vaske med en fuktig klut. Vi bruker en bag arvet av fetteren til mini og har aldri gjort mer enn å tørke av den så det går det også. Har et lite teppe i bunnen så han sover ikke rett på den uansett.

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte
Det kunne jeg jo gjort ja *facepalm*
Så lenge det går an å ta av trekket tenker jeg håndvask i maskin er minst like skånsomt som gnikking og skuring i vasken. Kan du ikke ta av trekket blir det nok å vaske med en fuktig klut. Vi bruker en bag arvet av fetteren til mini og har aldri gjort mer enn å tørke av den så det går det også. Har et lite teppe i bunnen så han sover ikke rett på den uansett.
Veldig sant. Jeg forsøker. I verste fall får mannen kjøpe ny haha

Fant vaskeanvisningen når jeg fjerne treplaten for å kaste den i maskinen [emoji16]

Back
Topp