Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er babyvaskeprogram?Hvordan vasker dere brukte babyklær? Vanlig 40 graders vask eller babyvaskeprogram?
Har faktisk ikke funnet ut om klær som er nye bør vaskes på 60 grader uansett pga kemikalier. Noen som vet?![]()

De fleste kjedene praktiserer vel trygg produksjon uten bruk av skadelige kjemikalier, så jeg ville ikke bekymret meg for det. Alle kroppsnære tekstiler hos Princess er uten skadelige kjemikalier hvertfall, så rart om det ikke skulle gjelde klær... For min del vasker jeg nye klær for å bli kvitt evt restfargestoffer, løse tråder og at andre kunder kan ha plukket på klærneHar faktisk ikke funnet ut om klær som er nye bør vaskes på 60 grader uansett pga kemikalier. Noen som vet?![]()
Det har jeg aldri hørt om. Greit å vaske det på 30-40 grader, men det er jo ikke skittent. Så jeg ville aldri kjørt nye klær på 60 grader hvertfall![]()
Ikke jeg heller, men når jeg begynte å lese litt så fikk jeg plutselig inntrykk av at det var ganske vanlig. Huff, sikkert bare jeg som overtenker. Vasket jo ikke på 60 sist og det gikk helt fint!

Hysteri frem til man får eksembarn ;-) da vaskes ALT til barnet på 60 grader før bruk.Ja altså jeg personlig syns mye av det vaskegreiene er hysteri. Syns det er greit å ta ting på en runde med vask når de er helt små, bare sånn just in case og fordi det føles mye renere å ta påmen å vaske rent tøy på 60 grader er for meg helt unødvendig. Jeg vasker heller aldri mine egne klær før jeg bruker dem første gang, heller ikke til min 3 åring
Men jeg kan huske følelsen av at ting liksom ikke kunne bli rent nok med min første. Men det er likevel helt unødvendig og ikke noe jeg vil bruke tid og krefter på
![]()
Hysteri frem til man får eksembarn ;-) da vaskes ALT til barnet på 60 grader før bruk.