Vaske blinkesko

Går ikke å vaske dem. Her ble min gutt sine blinkesko ødelagt etter han va å plasket i vannpytter.

Ville ikke brukt eddik på skoene. Ta ut innesålene og vask de i maskin, resten av skoene kan du vaske med en klut og litt vaskemiddel. Eventuelt bland litt vaskepulver og vann og vri kluten opp i det og tørk av.

Vasket blinkeskoa her flere ganger i maskinen på kort program, å de blinker som bare det enda:)

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Vasker blinkesko i vaskemaskin vi. De blinker like bra:-))

Vasker dere joggesko:rolleyes:

Gjør aldri det jeg:p
Tørker evt bare av de om de blir skikkelig skitne.
Men nå har ikke mine lyse joggesko da.

Eldste her badet i syden med blinkesandaler fra Geox. De blinker ikke mer...... :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Eldste min bada med blinkesandalane sine for to veker sidan, dei blinka framleis.

Vasker dere joggesko:rolleyes:

Gjør aldri det jeg:p
Tørker evt bare av de om de blir skikkelig skitne.
Men nå har ikke mine lyse joggesko da.

Vasker de et par ganger pr sesong, kjøper vaskbare sko fra viking! Vasker pga hygienen, da de blir svette og klamme i skoene sine.. :P

Vasket 2 par billige fra Obs! - og hadde glemt at det var blinkesko. Gikk inn på badet etter 15 min- fikk meg et sjokk! Lyset var av- det eneste jeg så var blått blinkende lys inne i maskina. Trodde den skulle eksplodere, men kom fort på hva det var! Den ene av 4 sko tok helt av i ca to dager, lyste konstant, selv om den sto stille, de andre klarte seg helt fint- så har fortsatt 2 par=)

Back
Topp