Vaske bil/vogn-pose?

Har kjøpt voksi city vognpose. Får se det ann litt, tenkte først at jeg skulle vaske den før bruk, men blei litt usikker nå :hilarious:

Det hadde jeg ikke tenkt så engang før du spurte. Men det tror jeg nok ikke jeg gidder å gjøre [emoji4]

Har ikke vasket med første og gjør det ikke med mindre det er veldig skittent/kan vaskes enkelt i maskin. Punktvasker der det kommer noe på (særlig mat!).

Skal sende begge på rens. Men om de var kjøpt helt nye nå hadde jeg nok ikke gjort det.

Det har jeg igrunn ikke tenkt på, men kommer nok ikke til å gjøre det nei :)

Jeg har vasket de når jeg har pakket de bort etter vinteren, gjorde det ikke når de var ny:)

Trur ikke jeg gjør det nei [emoji4]

Jeg arvet en 50 år gammel saueskinnspose som har liggi i et kott de siste 18 åra, så jeg sendte den på rens... Så får vi se hva jeg får igjen av den... [emoji85]

Jeg arvet en 50 år gammel saueskinnspose som har liggi i et kott de siste 18 åra, så jeg sendte den på rens... Så får vi se hva jeg får igjen av den... [emoji85]
Jeg har også arva en saueskinnspose, etter meg selv :bag:
den har ligget på loftet hjemme i 30 år, så er også sendt på rens, så ser vi hvordan den blir! Koselig å bruke samme pose da!

Lurer på å kjøpe en sånn bilstolpose i tillegg. Vet ikke om vi kommer til å kjøre rundt såå mye i bil, men den kanskje brukes i vogn og?

Jeg har også arva en saueskinnspose, etter meg selv :bag:
den har ligget på loftet hjemme i 30 år, så er også sendt på rens, så ser vi hvordan den blir! Koselig å bruke samme pose da!

Lurer på å kjøpe en sånn bilstolpose i tillegg. Vet ikke om vi kommer til å kjøre rundt såå mye i bil, men den kanskje brukes i vogn og?
Bilstol pose er alltid lurt. Slipper styre med teppe og at de har ull på og tykke klær som de ikke skal ha
Varmt og godt i den og kan fint brukes i vognen og

Back
Topp