vaske barneleker

*Aulile*

Glad i forumet
hva er deres beste tips/råd ang. vask av barneleker?

jeg har pleid å hive det meste i oppvaskmaskinen eller vaskemaskinen alt ettersom, men er det andre tips? har en haug som sku vært vaska men oppvaskmaskin og vaskemaskin er opptatt akkurat nå[:)]

Da venter du til maskinene er ledige. Tar da ike så lang tid å kjøre en oppvaskmaskin

Er marskina di opptatt så kjør en vask og en vask med leker etterpå igjen[:)] marskinene vasker jo ganske så tjapt om du velger kort program[:)]

helt ærlig så har jeg hvert dårlig på renhold av lekene inn her. Men det er mye som går i vaskemarskina og det er jo kjekt.
neste marskin blir med leker her også.

ellers blir det en klut å tørke over leken, eller slenge alt i dusjen/badekaret og spyle det.

nå er oppvaskmaskina ferdig om 11min så da hiver jeg plastlekene der.. det andre får jeg vaske i vaskemaskin etterpå..

jeg er heller ikke så flink å vaske leker, men gjør det med jevne mellomrom, syns de blir så fort klissete og støvete, men kunne nok gjort det myyyye oftere, bare sunt med litt basilusker da[;)]

ORIGINAL: *Aulile*

nå er oppvaskmaskina ferdig om 11min så da hiver jeg plastlekene der.. det andre får jeg vaske i vaskemaskin etterpå..

jeg er heller ikke så flink å vaske leker, men gjør det med jevne mellomrom, syns de blir så fort klissete og støvete, men kunne nok gjort det myyyye oftere, bare sunt med litt basilusker da[;)]

signerer den[:)]

Tapp i vasken på kjøkken/bad eller kor som helst eventuelt en bøtte. Fyll i litt klorin/grønnsåpe eller ka du vil(e bruka grønnsåpe) og legg de i bløt der. Skal du fjerne bakterier så kan du kjøpe deg en flaske med antibakt (Maske har) og tørk over lekene med en klut og litt antibakt.

Back
Topp