Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vasker klærne de to-tre siste ukene før termin. Så slipper jeg å vaske de på nytt pga støv. vet uansett ikke sikkert kjønn enda, så mulig jeg drøyer det til etter fødselen og.
Vente nok litt til men har henta ned fra loftet å sett gjennom. .
Så koselig :-D vi må kjøpe kommode t storesøster for ho har klærne sine i stellekommoden no ;-)
Har vasket vognpose og dyne her.. Samt alle sangklær og babykluter.. Bare 15 dager igjen til jeg ble innlagt da jeg fikk snuppe 1 og 19 dager idag til hun var ute.. Skal begynne å ordne seng og vogna ferdig snart.. Også må jeg snart tenke litt på bagen itilfelle noe skjer før.. Har vasket over prematur klærne etter storesøster itilfelle også..
Jeg har vert gjennom babyklærne etter sist også, men har gitt vekk det meste til søskenbarnet mitt som fikk en gutti mars. Når det er min tur til å kle babyen igjen så får jeg klærne tilbake + litt ekstra fra hennes gutt Gjenbruk!
Jeg har ikke kjøpt så mye enda, fordi jeg syr litt. Stoffene jeg syr fra vasker jeg først, så de klærne er klare Vasket madrasstrekket på den nye madrassen og skal snart vaske resten av det jeg har hittil også. Og så må jeg nok i butikken etterhvert og kjøpe noe i den minste størrelsen, har ingenting i strl 50 enda gitt! Har ikke dyne og sengetøy eller kluter eller noe slikt heller enda, og sykehusbagen har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Tror jeg har skikkelig god tid jeg