Vaske babyklær

Toromor

Glad i forumet
Når begynner dere å vaske og gjøre klart klærne til nykommeren? Kjenner jeg har så lyst til å begynne nå, men det er kanskje litt tidlig?

Ferdig med å vaske det for en mde siden :P men ikke lagt det i skuffene enda da.

Ferdig med å vaske nesten alt her.. Siden kroppen trenger mest mulig ro utover her nå

Venter til vi kommer fra ferie. Da er jeg 31 uker på vei og bare 6 uker fra da jeg fødte med storebror.
Småklærne og dynetrekk er fort hjort å vaske, så stresser ikke.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Jeg venter til vi har flyttet til den nye leiligheten :)
Da skal heg sette meg ned og sortere og ordne ^^
Gleder meg super masse ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg har ikke gjort noe enda. Venter hvertfall noen uker til ^^

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Har ikke noe klær til lillebror ennå! Begynner å ordne med det etter vi har vært i syden!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Skal på 3D ultralyd onsdag om en uke, da er jeg 28 uker... Hvis det da fortsatt er en gutt, så blir det vasking av tøyet etter storebror :) i tillegg kan jeg da trygt fjerne lappene og vaske det nye guttebaby-tøyet også :) gleder meg sååå til å vaske og legge de små plaggene i kommoden :) :)

Her er det meste vasket allerede :) Tar litt og litt om gangen, sånn at jeg har noe å kose meg med ;)

Vaske etter kvert som eg får/kjøpe!! Godt syn å se babyklær tørke :)

Venter litt til, har nettopp kjøpt de første bodyene. Har strikket litt også:) har planer om å finne frem det lille jeg tok vare på etter storebror snart også. Med han hadde jeg masse babytøy vasket og klart, men brukte sikkert ikke 1/4 av klærene, så håper på å ta det litt mer med ro denne gangen (men det er jo en stund igjen enda :-p )

Å gubba, da gidd eg ikkje gjør før minst 1 veke før termin...da blir jo støvete og ekkelt om det ligger 3mnd i ei skuff?

Har ikke kjøpt noe som helst jeg... Er ikke i mine tanker en gang at jeg skal føde veldig mye tidligere... (Naiv? Jeg?)

Har vaska kleda til sykehusbaggen <3 den er ferdigpakka <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Sykehusbagen har jeg ikke begynt å tenke på engang :p

Jeg har ikke tenkt på hverken babytøy eller sykehusbag ennå, tenker jeg venter til midten av august før jeg orker å gjøre noe med det. Må ha noe å glede meg til framover :)

Skal hente stellekommoden hos søstera mi når jeg er sånn 30 uker på vei, kommer nok til å vaske klær da å legge på plass ;) Har jo enda god tid! :)

Kommer til å ta det når jeg går ut i perm eller mnd før. Går seg til :) Men tenker å fryse madrasser og vaske dyner å slikt i sommer så det kan henge ute å lufttørke :)

Back
Topp