Vaske arvegods og nytt gods..

Har fått en del brukt, som har blitt oppbevart på loft(tror jeg). De luktet litt etter oppbevaring, så ville ikke legge dem inn i skapet da :) Strl 50-62/68. De er sortert grovt og midlertidig i skapet inntil videre. Skal ha noen flere hyller og sånt inni der som ikke er kjøpt enda.
Alle de andre klærne jeg har kjøpt nye er ikke vasket enda, venter nok med dem til sånn juni-ish.
 
Vi begynner neste uke, da er jeg 26 uker. Med tvillinger tar jeg vertfall ingen sjangser, og kjenner jeg stresser litt allerede:p
 
Har ikke vaska noe enda. Tar det etter uke 37.. klarer ikke kommode lukt [emoji28][emoji85] om det skulle skje at denne luringen kommer før tiden er heldigvis mannen i stand til å sette på å henge opp klær sånn han kan ta med innover [emoji1360] han må jo uansett være hjemme med barna, så husarbeid er da en del av jobben :p
 
Kommer hjem fra ferie 38+3 og begynner å vaske etter det. Så får vi se om jeg rekker det før fødsel.
 
Hmm... Dette var den ene tråden, men hadde vi ikke en som handlet om hva slags type ting som må vaskes også?
 
Hmm... Dette var den ene tråden, men hadde vi ikke en som handlet om hva slags type ting som må vaskes også?

Jeg vasker alt.. ALT som kan vaskes. Har faktisk vaska alt lillesøster har brukt frem til nå, hun er snart 2 [emoji85] nå vasker jeg kun det som skal i kontakt med huden, som sengeklær, body, strømpebukser og nattklær :)

Kommer til og gjøre det samme med lillebror. Jeg elsker lukten av nyvasket babytøy :)
 
Image1529519924.740714.jpg

Her er lista jeg hadde i str 50/56 til storebror. Nesten alt er arvegods.

Har kutta ned til 30 bodyer da, og jeg elsker arvegods når det er brukbart :)
 
Ja jeg gidder ikke slite meg ut. Vil nyte ferie med barna og fokusere på resten av huset .vasket endel, hentet babybokser og mangler seng, vippestol og andre småting :)
 
Back
Topp