Vaske arvegods og nytt gods..

Alderrabalder

Elsker forumet
August 2018
Med denne trenden som går her så tok jeg meg selv i å vaske babyklær (synes det det altfor tidlig). Tar ingen sjanser:)
Dere som er sånn omtrent rundt samme uke som meg .26ish.. når begynner dere med innredning..vasking av klær osv?
Fått litt nåja når så mange er lagt inn her på August forumet ❤️
 
Venter nok en stund til. Må få kommode til eldstemann først. Slik at mini får stellekommoden.
 
Ja det får bli disse to vaskene.
Gjør det mens jeg er opplagt og får tiden gå til mannen kommer hjem offshore.
Går i ett med to barn til og når mannen kommer hjem fra jobb offshore er det rett onshore. Men synes det er småskummelt, men guri så mye små klær man får i en vask:)!!
 
Har vaska opp klutar og slikt. Går og klør litt etter å begynne på klea..men det er mest for å kunne legge dei vekk i kommoden. Muuuulig det skjer no ila mai..:angelic: Om vi får ein god tørkedag :joyful:
 
Med denne trenden som går her så tok jeg meg selv i å vaske babyklær (synes det det altfor tidlig). Tar ingen sjanser:)
Dere som er sånn omtrent rundt samme uke som meg .26ish.. når begynner dere med innredning..vasking av klær osv?
Fått litt nåja når så mange er lagt inn her på August forumet [emoji173]️

Begynner vel i juni/juli tenker jeg. [emoji56] Må på shopping etter klær i str 36 og oppover først. Ser ut som dukkeklær de plaggene vi har fått så langt... [emoji13]
 
Tenkte å vente til juni :) Håper å ha alt klart til vi reiser på ferie i månedsskifte juni/juli, for når vi kommer hjem da er det bare rett over tre uker til termin.
 
Venter nok en stund enda. Har ikke gjort klart rommet der kommoden med klærne hans osv. skal stå :) tar det etterhvert når jeg går ut i ferie/permisjon tenker jeg.
 
Juni/juli tenker jeg. Har begynt så smått å rydde på babyrommet. Vasking av klær og sånt får bli noe av det siste som ordnes klart.

Hmm, blir litt kjipt å kaste ut de to kattene som holder til inne på dét rommet halve døgnet... Må kanskje gjøre det snart slik at de blir vant.
 
Begynner vel i juni/juli tenker jeg. [emoji56] Må på shopping etter klær i str 36 og oppover først. Ser ut som dukkeklær de plaggene vi har fått så langt... [emoji13]
Naaaw...ja eller de har og veldig små strl på barnas hus ..veldig små altså:) Så hvis mannen din orker ville jeg tatt turen dit:)
 
Har vaska opp klutar og slikt. Går og klør litt etter å begynne på klea..men det er mest for å kunne legge dei vekk i kommoden. Muuuulig det skjer no ila mai..:angelic: Om vi får ein god tørkedag :joyful:
Ja Det eg og tenke. Fikk to poser og tenker det er like greit å vaske dem sammen med alt annet tøy. Blir endel tøy med fem i familien etterhvert :)!
 
Jeg har hatt såå lyst lenge! Men hadde tenkt å vente til etter 30 uker, for å få den lange ventetiden til 40 uker å gå :p Kommer jeg meg hjem nå, tror jeg bare jeg hiver meg rett i klesvasken. Ikke at noen av klærne uansett vil passe på leeenge, jeg har jo handlet med den innstillingen at hun kommer over termin og er over 4kg :rolleyes:
 
Jeg har hatt såå lyst lenge! Men hadde tenkt å vente til etter 30 uker, for å få den lange ventetiden til 40 uker å gå :p Kommer jeg meg hjem nå, tror jeg bare jeg hiver meg rett i klesvasken. Ikke at noen av klærne uansett vil passe på leeenge, jeg har jo handlet med den innstillingen at hun kommer over termin og er over 4kg :rolleyes:
Ja Det er sant. Men de har som nevnt ovenfor mye bra i mindre strl på Barnas hus hus på Forus:)
Ja hb du komme deg ud defra sånn att du får vasket i uge 30:)
 
Jeg tar litt og litt inn i mellom. Vasker det opp og legger i kasser. Rommet er så å si klart. Mangler bare å skru sammen kommoden fra IKEA :) har vasket vugga og senga men alt utstyret står stuet på barnerommet. Tar det frem etter uke 33. Siden eldste frøkna kom uke 34+5 så kommer vi ikke til å vente noe nærmere. Liker å ta litt nå da jeg er redd for å ikke orke mye på slutten...
 
Jeg begynner i juli tenker jeg. :) Har jo litt lyst å begynne allerede, men da ender det vel med at jeg vasker en gang til. :p (Har ikke tett kommode å legge det i enda.)
 
Jeg venter. Har ikke kjøpt stellekommode eller noe heller, så lite steder å legge evt vasket tøy også foreløpig. Tar det med knusende ro egentlig.
 
Tipper jeg gjør det di nærmeste dagene, da stellekommode og kommode på rommet er klart, kjedeligt med klær overaaaalt i leiligheten :p
 
Back
Topp