Vaskbare munnbind

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet hvor jeg får tak i litt kule vaskbare munnbind helst i rosa, lilla, burgunder og sort...

Siden man prøver å matche klær, sko og vesker, hvorfor ikke munnbind også :P

Synes det var mange artige her: https://www.redbubble.com/shop/masks

Pass på at de ikke bare er sånne syltynne ett-lags-munnbind som er laget kun for symbolsk verdi, som i "jeg følger reglene og har på munnbind". På den siden over kunne man spesifisere at man ville ha tre-lags :)

Hvordan er de tøybindene å puste i forhold til disse papirmunbindene? Lurer på om jeg skulle kjøpt noe sånt jeg også

Hvordan er de tøybindene å puste i forhold til disse papirmunbindene? Lurer på om jeg skulle kjøpt noe sånt jeg også

Veldig variabelt. Jeg har noen fra Janus, og de er forferdelige å puste i... Så har jeg noen jeg fikk på jobben, og de er mye bedre å puste gjennom. Har aldri brukt papirmunnbind, men i følge mannen er det jobb-munnbindet mitt like behagelig å puste gjennom som papir-munnbindet.

Veldig variabelt. Jeg har noen fra Janus, og de er forferdelige å puste i... Så har jeg noen jeg fikk på jobben, og de er mye bedre å puste gjennom. Har aldri brukt papirmunnbind, men i følge mannen er det jobb-munnbindet mitt like behagelig å puste gjennom som papir-munnbindet.
Jeg synes papir er forferdelig så har tenkt om jeg skulle gå over til tøy om de er bedre.

De fra Janus ble slaktet på testen til "TV2 hjelper deg"

De fra Janus ble slaktet på testen til "TV2 hjelper deg"
Skjønner jeg godt, de er nå nødstilfelle-munnbindene våre. Alt for stramme over ørene, sklir opp i øynene, og veldig tungt å puste :s må justere på det hele tiden for det kommer inn på øyeeplet, og det er jo nettopp at folk fikler med dem som er et av problemene med sikkerheten med munnbind.

Skjønner jeg godt, de er nå nødstilfelle-munnbindene våre. Alt for stramme over ørene, sklir opp i øynene, og veldig tungt å puste :s må justere på det hele tiden for det kommer inn på øyeeplet, og det er jo nettopp at folk fikler med dem som er et av problemene med sikkerheten med munnbind.
Problemet var at den filtrerte bare 56%, kravet er 70%

Må bruke de ti til tolv timer om dagen så tenker et alternativ hadde vært fint.
Aha, dere har krav om å bruke det så fort dere er mindre enn en meter unna en pasient/bruker? :wacky: kjenner at jeg håper vi slipper det (veldig rolig ang smitte i kommunen, de to siste tilfellene er personer som bor et annet, men registrert i kommunen)

Aha, dere har krav om å bruke det så fort dere er mindre enn en meter unna en pasient/bruker? :wacky: kjenner at jeg håper vi slipper det (veldig rolig ang smitte i kommunen, de to siste tilfellene er personer som bor et annet, men registrert i kommunen)
Ja, krav om bruk men takler det dårlig på lange vakter som det er en del av..

Huff da, stakkars. Jeg brukte det kun på legekontoret å det var nok, var syk vel og merke så det gjorde det nok verre

Jeg er heldigvis ikke syk som tett i nesa eller noe sånt, men jeg har astma og sliter litt med å få nok oksygen synes jeg. Sliter mye med vondt i hode og veldig sliten etter oppstart av bruk av munnbind. Tar av meg så fort jeg kan, men må jo skifte munnbind hver gang da så da tenker jeg litt på det også

Zalando, eller sjekk Facebook etter en syperson nær deg :hungry:

Back
Topp