Vask/rens av vognpose etc.

Vesla222

Glad i forumet
Vi har arvet barnevogn og bilsete, og min svigermor har sagt at alle deler kan tas av og vaskes. Men er litt usikker der, er jo ingen vaskelapp på, mulig at jeg må levere til rens i stedet for? Noen med erfaring?

Har dessuten tenkt på å skaffe ny madrass til vognen, noen som vet om de selger dette på f.eks. Barnas Hus? Vet ikke hvilken type vogn det er en gang, står ikke noe på, men den er nå bare et par år gammel.

Kan vaskes på 30 grader som regel. Jeg har gjort det. Men ikke sentrifuger på det høyeste... Kan godt impregnere vogna før den tas i bruk og.
Om det er med madrass i vogna, så går det sikkert an å vaske den og .. går jeg ut ifra,.,...
Hvis du er usikker på åssen vogn det er... ta med vogna til barnas hus eller evt. annet sted, så finner de ut av det ...
Kan være litt forskjell på størrelsen på bagen til vognene.. Vi tar 2 vogner.. Ei Simo(7,5 år gammel), der bagen er stor... Og ei Maxi Cosi der bagen er ganske liten...
Her skal vi ha Simo-vogn som "ute/sove-vogn" og vintervogn. Og Maxi-vogna mer mot sommern, for den er mer praktisk i varmen [;)]

Vi skal bruke vogna som begge jentene har hatt, og den er 10 år gammel. Vaska madrassen på 30 grader i maskina i går, og den er like fin[:D]

Back
Topp