Vask og impregnering

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Impregnerer dere ytterklærne til barna under vask? Evt hvor kjøper dere, og hva bruker dere?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har aldri gjort det:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jar gjort det hvis klærne har blitt vasket mange ganger.

Enten kjøpt impregneringsvask eller sånn til å spraye på etter vask.
Impregneringsvask synes jeg ikke vasker rent, så vasker med flytende vaskemiddel først og så en runde impregneringsvask.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jar gjort det hvis klærne har blitt vasket mange ganger.

Enten kjøpt impregneringsvask eller sånn til å spraye på etter vask.
Impregneringsvask synes jeg ikke vasker rent, så vasker med flytende vaskemiddel først og så en runde impregneringsvask.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hva heter dette?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva heter dette?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Husker ikke på stående fot, har det på vaskerommet. Men da må jeg forbi frøkna som sover i kjelleren, og da våkner hun :p
Skal se senere ;-)

Ellers har de sånt på de fleste sportsbutikker, bare spør etter impregneringsmiddel. Så får du kanskje noe bedre nå, lenge siden jeg har kjøpt ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Husker ikke på stående fot, har det på vaskerommet. Men da må jeg forbi frøkna som sover i kjelleren, og da våkner hun :p
Skal se senere ;-)

Ellers har de sånt på de fleste sportsbutikker, bare spør etter impregneringsmiddel. Så får du kanskje noe bedre nå, lenge siden jeg har kjøpt ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Okei:) får gå innom butikken en dag da:) greit å ha på hus tenker jeg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Imoregnerade vinterdressen med spray impregnering i vintras :)



Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har ikke brukt det enda, men har en spray som kan brukes på tekstil på klær og sko så har tatt den på sko hun har da (minner meg på at det er på tide med en ny spray runde ;) )
 
Bruker ikke å gjøre det nei :) skal det gjøres på alle type dresser eller bare typisk softshell osv?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Bruker ikke å gjøre det nei :) skal det gjøres på alle type dresser eller bare typisk softshell osv?

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Såvidt jeg har forstått av å google litt er det lurt å bruke det på yttertøy etter du har vaska det noen ganger:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har aldri gjort det, ikke tenkt at det burde vært gjort heller;) har holdt tett:)

Men du får kjøpt slik spray på sportsbutikker, som kan brukes på klær og sko med Gore tex membran o.l


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Såvidt jeg har forstått av å google litt er det lurt å bruke det på yttertøy etter du har vaska det noen ganger:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Må kanskje få tak i det da :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Back
Topp