Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva heter dette?Jar gjort det hvis klærne har blitt vasket mange ganger.
Enten kjøpt impregneringsvask eller sånn til å spraye på etter vask.
Impregneringsvask synes jeg ikke vasker rent, så vasker med flytende vaskemiddel først og så en runde impregneringsvask.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Husker ikke på stående fot, har det på vaskerommet. Men da må jeg forbi frøkna som sover i kjelleren, og da våkner hunHva heter dette?
Sent from my iPhone using BV Forum
Okei får gå innom butikken en dag da greit å ha på hus tenker jegHusker ikke på stående fot, har det på vaskerommet. Men da må jeg forbi frøkna som sover i kjelleren, og da våkner hun
Skal se senere ;-)
Ellers har de sånt på de fleste sportsbutikker, bare spør etter impregneringsmiddel. Så får du kanskje noe bedre nå, lenge siden jeg har kjøpt ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ikke jeg hellerJeg har aldri gjort det
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Såvidt jeg har forstått av å google litt er det lurt å bruke det på yttertøy etter du har vaska det noen gangerBruker ikke å gjøre det nei skal det gjøres på alle type dresser eller bare typisk softshell osv?
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Må kanskje få tak i det daSåvidt jeg har forstått av å google litt er det lurt å bruke det på yttertøy etter du har vaska det noen ganger
Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje lurt fant jeg også utMå kanskje få tak i det da
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app