Vask av vogn

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Da er alle tekstilene på Simo vogna i maskinen.. Men har igjen kalesjen. Noen som har fått vasket den skikkelig uten å ta den av? Hva brukte dere og hvordan vasket dere?

e42f8a05a502810a6cd0c076d3ae23dc

Ser sånn ut, fås på vanlig butikk ;-)

Tok kalesjen i dusjen sist, hadde blitt bæsja på av en fugl. Spraya på utblandet biotex og lot virke en stund først. Nå har jeg kjøpt brukt vogn, den ser ikke brukt eller skitten ut, men kjøpte en sånn tepperens, som bare er å spraye på og støvsuge av etterpå. Ikke kommet så langt enkå, men har vasket alt som kunne demonteres, og tenker det får holde inntil videre.

Bland litt nylonvask i vann å vask me det :-) fungerer supert :-)

Har kjøpt denne. Må den skyldes av?? Eller holden det med en runde vask med vann og nylonvask? Altså - må
Man skylle av etterpå

Jeg vasket over med rent vann til slutt, bare klut med rent vann som jeg skylte med gjevne mellomrom :-)
Så ikke ut som det var igjen noe såperester til meg, så ser ut som jeg slipper å vaske over med vann :) skal sjekke etterpå - men vogna så helt ren ut fra før, så var ikke behov for å ha så sterk blanding heller :)

Jeg vasket også hele vogna med nylonvask, trengte ikke skylle nei. Bare vaske med klut og la tørke. Jeg vasket både skaistoffet utenpå og det hvite stoffet inni, ble superfint:-)

Back
Topp