Vask av vogn o.l.;)

KirstenJ

Flørter med forumet
Hei:) Jeg vasker klær og andre ting, og begynte å tenke på vogna... Vasker dere vogna (innvendig) og bilstol osv? Jeg tenker at helt panisk kan man ikke være heller, så hvor langt skal man gå?
 
Den vogna jeg har er det ikke spesiellt lett å få vasket noe på, så den har jeg faktisk aldri vasket. Men jeg har et lammeskinn som jeg legger i bånn og det vasker jeg, samt dyne/ trekk og andre løse ting. 
På bilstolen vår så er det avtagbart trekk, så det kommer jeg til å ta av og kjøre en runde i maskinen (takk for at du minte meg på det ;-)).
Har akkurat lagt i den første maskinen  med babyklær faktisk, føler det er på tide når jeg leser at ting begynner å skje hos flere her, selvom jeg er overbevist om at jeg kommer til å gå over termin, men greit å ha det klart, just in case! ;-)
 
Vi har kjøpt ny vogn, så tenker på kjemikalier og slikt. Men alt oppi som kommer i direkte kontakt med babyen er jo vasket... Er første gangen her, så har ikke noe erfaring heller...
 
jeg vasket bare over vognen med klut :) og så står den oppe å lufter seg.. 
 
Vasket ikke over vogna sist og kommer nok ikke til å gjør det nå heller.
 
Jeg har vaska over vogna med en fuktig klut for å få vekk sand og støv og slikt. Den er jo brukt i 3 år av storebror så da trengte den en liten finpuss :) 
 
Har vasket trekkene på bilstolen, men kommer ikke til å vaske vogna. Skal ha lammeskinn og dyne/teppe oppi, og babyen sover med klær på, så jeg tror ikke det er noe problem. Vasket ikke vogna innvendig forrige gang heller. I forhold til kjemikalier osv tror jeg at mesteparten luftes vekk, så jeg tror det går bra :)
 
Vogna er helt ny,men har ikke tenkt å vaske den,men den har allerde stått noen uker til lufting..
Bilstolen er ikke ny,så den er blitt godt vasket og luftet :)

Nei,det ligger litt i det at det er forskjell i det å barbere seg og det å kutte av seg hodet :)
 
Back
Topp