Vask av undertøy hver dag kan føre til allergi

Jeg har for mye utflod til at det går..
Blir bare verre av truseinnlegg, så da vasker jeg heller trusene mine ofte :p
 
Ehhh. Tøy, ja (bukser/shorts osv bruker jeg gjerne noen dager hvis det ikke er skittent eller jeg har blitt veldig varm).
Men undertøy tar jeg nytt hver dag, noe annet er uaktuelt :p
 
Ehhh. Tøy, ja (bukser/shorts osv bruker jeg gjerne noen dager hvis det ikke er skittent eller jeg har blitt veldig varm).
Men undertøy tar jeg nytt hver dag, noe annet er uaktuelt :p

Samme her. Må ha ren truse hver dag.
 
Ren truse hver dag. Andre klær kan jeg gå med flere dager, så lenge det ikke er flekkete eller lukter vondt.
Hadde jeg ikke tatt på ren truse hver dag så hadde det bygget seg opp med masse utflod :hilarious:
 
Lol..ikke vaske klær med mindre man skal på intervju med avisen!
 
Ren truse hver dag. Andre klær kan jeg gå med flere dager, så lenge det ikke er flekkete eller lukter vondt.
Hadde jeg ikke tatt på ren truse hver dag så hadde det bygget seg opp med masse utflod :hilarious:
*grøss* ja :hilarious:
 
Ehhh. Tøy, ja (bukser/shorts osv bruker jeg gjerne noen dager hvis det ikke er skittent eller jeg har blitt veldig varm).
Men undertøy tar jeg nytt hver dag, noe annet er uaktuelt :p
Bruker ting så lenge jeg føler jeg kan, men undertøy er uaktuelt!
 
Har jeg ingen planer om ut av huset trenger jeg ikke vaske meg på morgenen, og derfor heller ikke bytte truse. Men 2 dager er nok maks for meg ja
 
Oney, jeg kan ikke lenger dy meg.

Vasker bare undertøy ca en gang i uken jeg..

Skifter selvsagt undertøy hver dag da:D
 
Her byttes alt av tøy hver dag og vasker 2-3 maskiner med tøy daglig. Å ikke bytte undertøy daglig er i mine øyne uhygienisk.
 
Back
Topp