Vask av tøy?

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Det er sikkert kanskje en tråd om dette fra før, men spør igjen.. når begynner dere å vaske tøy? Og hvilke str? Jeg har 8 uker igjen til termin, tenkte så smått å begynne å vaske 50/56 i alle fall? Vil ikke at de skal bli liggende altfor lenge i skuffen heller.. men bagen bør kanskje tenkes på snart..

Jeg har ca 7 uker igjen og tenker at jeg begynner med sånne ting nå de neste ukene. Tenker at fødebagen skal være pakket til uke 35, og oppi den skal det jo ligge babytøy, så vasker de minste klærne (50/56 og kanskje noen 62) til da :)

Jeg begynte å vaske kanskje da jeg var like langt som du er nå. Og bra var det, fikk vasket stort sett alt jeg hadde da, og så dukket det opp mer klær i løpet av de neste ukene (gaver). Så de klærne som kom etterhvert heiv jeg bare i skittentøysdunken og vasket sammen med vårt tøy, ettersom det var så få plagg av gangen :)

Har vasket alt fra 50-68 nå. Fikk ånden over meg. Skal vaske dyner, poser og slik også....men tar det når bekkenet er bedre.

Jeg har satt i gang. Vasker rubbel og bit av det jeg har fått/kjøpt når jeg først er i gang, uansett størrelse.
Fødebagen har jeg lenge tenkt å begynne å pakke, men ikke gjort det. Angret på det i dag da jeg ble sendt på SH, men blir her forhåpentligvis ikke så lenge:-)

jeg tenkte vi skulle begynne så vidt i morgen :) Greit å få det i stand, har så mye annet også så skal bli gjort
:)

Jeg har allerede vasket alt av baby-tøy :) skader ikke å ha det ferdig tidlig. Man vet jo aldri hvordan formen blir utover.

Alt er vasket her,mobilar vært det i noen uker. Er i uke 34 nå. Jeg liker å være tidlig ute også orker jeg ikke så mye, så jeg er glad for alt jeg kan gjøre.

Regner med jeg får startet i løpet av neste uke. Da kan jeg sitte i ro og sortere og vaske osv.

Her har jeg fått vasket alt i 50/56 og 62, hengevuggen, vognposen (Voksipose som har ligget på loftet en stund), trekket til vippestolen også gjenstår det bare å vaske opp helseteppene. :) Fødebagen er også nesten ferdigpakket nå. Har bare litt småtterier igjen. Er 36 uker i morgen, så begynner sånn smått å nærme seg nå.. :)

Har vasket litt etter hvert som det er kjøpt inn. Men det som har vært pakket ned etter toåringen har jeg ikke begynt på enda. Tenker det kan være greit om det også får seg en vask etter å ha lagt pakket ned så lenge, selv om det selvsagt var rent før vi pakket det ned.
Er forresten i uke 33.

Har vasket alt nå. Begynte for noen uker siden. Er 34+3.

Har vaska sengetøy og kluter til nå. Tenkte å ta klærne neste uke, da går jeg ut i permisjon. Må vel begynne på fødebaggen.. Har ikke fått kleskommodene enda så har drøyd det med klærne litt..

Eneste som har blitt vasket, er kosekaninen til lillesøster.. ikke noe klær eller sengetøy eller noe slikt. Tenkte å begynne med det neste uke (er i uke 36 nå). Har heller ikke pakket bag'en. (En del av meg tenker at det begynner å haste, en annen del tar alt knusende med ro.)

Jeg vasket alt 6 uker før termin. :) Dette er min første så vet ikke om hun kommer før eller etter tiden. Syns det er greit å ha klart :P

Back
Topp