Vask av stoff til vinterpose. HASTER!

*trinemor*

Gift med forumet
Jeg har fått stoffene bestilt på stoff og stil. Det er lys rosa fleece og svart poplin. Lurer veldig på om det er lurt og vaske dem før jeg syr dem sammen til vinterpose? Farger de hverandre om jeg drøyer med å vaske dem til etter posen er ferdig?

Jeg ville iallefall ha vasket de først, kan jo også hende at de krymper ulikt i vask sånn at de ikke passer
så godt sammen etterpå også[;)]

ORIGINAL: Bamboo

Jeg ville iallefall ha vasket de først, kan jo også hende at de krymper ulikt i vask sånn at de ikke passer

Signerer denne[;)]

alltid lurest å vaske stoffene før en begynner siden noen stoffer krymper ved vask.

Tusen takk for svar [:)] da skal jeg vaske dem i morra. Ivrig etter å komme igang nå.

ORIGINAL: Bamboo

ORIGINAL: Dollface™

betalte du mye ekstra for å besteille derfra?

Ekstra? Hvis du mener porto, så kostet det en hundrelapp og sende det hit. Polar Fleece-stoffet kostet 49,95 kr per meter og poplin kostet 39,95 kr per meter. Er jo dyrere enn å sy av et billig flecce-teppe, men jeg har for meg at kvaliteten kanskje er bedre på det fra stoff og stil. Posen skal jo brukes i mange år, og vaskes innimellom. Og så hadde de helt lys rosa, noe jeg syntes har vært vanskelig å finne. Får nok rester så jeg kan sy leketeppe og sånn av det i tillegg tror jeg, så det blir ikke så galt.

Back
Topp